Adsl og Netmeeting
Fra : Erik Andersen

Dato : 21-11-01 13:40

Jeg kan ikke se andre, når jeg indleder et Call, men de kan se mig.

Jeg har en 2 Mbit ADSL fra TDC, og jeg har opsat routeren til at åbne for
alt. Derimod har jeg Norton Firewall for at beskytte mit system. Jeg har
prøvet at disable den, men det hjælper ikke.

Er der nogen med samme problem, eller allerbedst en løsning på det.

Erik Andersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-11-01 15:58

Wed, 21 Nov 2001 13:39:31 +0100, skrev "Erik Andersen"
<erik@cutnrun.dk>:

>Jeg har en 2 Mbit ADSL fra TDC, og jeg har opsat routeren til at åbne for
>alt. Derimod har jeg Norton Firewall for at beskytte mit system. Jeg har
>prøvet at disable den, men det hjælper ikke.

Har du prøvet i news:tele.internet.adsl ?
Der er sikkert nogen der, der kan hjælpe dig.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Uni Bull

Dato : 22-11-01 16:48

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> proklamerede in

> [...]

Foretag dit opkald via IP - så fungerer det også mellem to ADSL.
--
Uni Bull
København K

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 01-01-02 16:03

"Uni Bull" <Uni.Bull@Worldonline.dk.NOSPAMPLEASE> skrev i en meddelelse

> [...]
> Uni Bull
> København K
> - Du skriver ikke hvad du skriver, du skriver hvad andre læser du

Er du helt sikker på det ? (virker ALLE funktioner) (microsoft danmark siger
at det er UMULIGT at få ADSL og netmeeting til at virke sammen !)
(selvfølelig ikke første gang de ikke har ret !)

mvh
brian

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 01-01-02 19:23

"Brian Kristiansen" <brian@xxxxx.xx> skrev i en meddelelse
> at det er UMULIGT at få ADSL og netmeeting til at virke sammen !)

Det er noget vrøvl
Der er problemer med h.323, som nm bygger på, og NAT. Men om
ip-trafikken kører over ADSL, modem eller brevduer er ligegyldigt. (IP
over brevduer er dog næppe egnet til videochat)

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : perlotpot

Dato : 07-01-02 13:36

Hvordan sætter jeg Routeren op til at benytte IP? I stedet for hvad ?
mvh Per

http://www.kandu.dk/