Ron Thompson
Fra : Claus H Poulsen

Dato : 20-11-01 21:03

Hejsa
Er der nogle der kan hjælpe mig ?????? jeg søger en hjemmeside fra Ron
Thompson, men har ikke kunne finde en er der nogle der kan hjælpe mig ?????

Hilsen Claus

Fra : Anette

Dato : 23-11-01 19:25

Hej..
Der findes ingen sådan hjemmeside. Ron Thompson er blot et mærkevarenavn som
tilhører Svendsen Sport(dansk grossist) som heller ikke har nogen
hjemmeside. Ron Thompson er blot et smart navn, ingen producent hedder
sådan.
Hilsen
Anette

Fra : Finn Jensen

Dato : 23-11-01 19:57

"Anette" <til@nette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilhører Svendsen Sport(dansk grossist) som heller ikke har nogen
> hjemmeside. Ron Thompson er blot et smart navn, ingen producent hedder

Svendsen Sport har en hjemmeside under konstruktion på :
http://www.svendsen-sport.com/

--
Venligst
Finn Jensen