Lydkort
Fra : Michael

Dato : 20-11-01 13:04

Mit gamle lydkort, et SoundBlaster PCI 128, er ikke understøttet af 2k/xp.
Så jeg skal have købt mig et nyt, hvad skal jeg gå efter? Det med digital
ind og ud betyder ikke så meget for min, men jeg vil gerne have en god
lydkvalitet uden det koster en formue. Og vigtigst, det skal være
understøttet af XP samt nye OS'er

Håber der er nogen der vil give mig nogle råd. Gerne fraråde mærker eller
råde mig til et bestemt mærke...

Hilsen Michael

Fra : JSM

Dato : 20-11-01 19:59

"Michael" <skeem@mail.tele.dk> wrote in message
> Mit gamle lydkort, et SoundBlaster PCI 128, er ikke understøttet af 2k/xp.
Snip..

Say What ?!? SB 128 PCI er da i allerhøjeste grad understøttet. Hvis du har
problemer med at få det til at virke i nogen af de 2 ovennævnte OS'er
skyldes det i hvert fald ikke manglende understøttelse fra styresytemernes
side. Men måske du skal en tur omkring www.soundblaster.com for at hente nye
drivere til det ?

mvh
JSM

Fra : Simon Lassen

Dato : 22-11-01 21:56

Jeg vil helt klar mene at dit PCI 128 er understøttet, faktisk har jeg selv
kørt med sådan et ind til for 2 uger siden. Nu har jeg et dejligt Audigy...
Det kan varmt anbefales.