Skærme
Fijala 3554
19" skærm fra Aldi 1999,-
Fra : .Kody

Dato : 20-11-01 11:33

http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_47/PCOFF04.HTM

Er den nogen værd eller hvá ?
Jeg bliver lidt mistænksom når den er så billig.

..Kody

Fra : Jensn

Dato : 20-11-01 12:11

".Kody" <mgs72@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_47/PCOFF04.HTM
> Er den nogen værd eller hvá ?
> Jeg bliver lidt mistænksom når den er så billig.

Hej

Umiddelbart vil jeg ikke mene at den er mere værd end de. 1999,-
som den koster - så det må man jo gøre op med sig selv om det
er en god handel - kommer jo helt an på hvad man forventer af
en monitor

Mvh.
Jensn

Fra : Jesper KA

Dato : 20-11-01 12:47

"Jensn" <m3m5@hotmail.com> wrote in message news:5TqK7.4068>
> [...]
> som den koster - så det må man jo gøre op med sig selv om det
> er en god handel - kommer jo helt an på hvad man forventer af

Pladder .. det kan sagtens være en god skærm til almindeligt brug ..
når Aldi køber ind foregår det i meget store mængder fra producenter
der ofte producerer store partier til netop butikskæder af den type.
Indmaden i skærmen er sikkert den samme som i skærme der hos regulære
forhandlere koster omkring de 3.000 ,- .. fordelen ved at købe en
sådan hos netop Aldi er at de uden brok tager skærmen retur hvis du
ikke er tilfreds med den .. en ting der langt fra er tilfældet på
f.eks. falkoner alle`i Kbh.

Jeg selv har 2 19" købt for omkring 3000,- .. og de er glimrende ..
hvilket Aldi`s sikkert også er.

Regards

Fra : M. Aa. J.

Dato : 20-11-01 18:32

Nu er jeg ikke meget for at købe computer hardware samme sted som jeg køber
kartofler...

Venligst
M. Aa. J.

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 21-11-01 00:30

> Nu er jeg ikke meget for at købe computer hardware samme sted som jeg
> køber kartofler...

Nåh. Tillykke med det.

Aldi's computere er nu utroligt billige og faktisk af en rimelig god
kvalitet. Servicen i Aldi er næppe dårligere end i en discount/net-butik.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : M. Aa. J.

Dato : 21-11-01 19:57

Hmm. synes at jeg kan huske en lignende debat fra for ca. et år siden hvor
der blev sagt at billedet på en aldi-skærm stod dårligere end mayonaise...
hehe.

Venlig hilsen
M. Aa. J.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 21-11-01 00:56

Jesper KA wrote:

> Jeg selv har 2 19" købt for omkring 3000,- .. og de er glimrende ..
> hvilket Aldi`s sikkert også er.

Burde det ikke snare hede at de er glimrende til prisen?

Mvh

Bruno

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 20-11-01 13:16

".Kody" <mgs72@mailme.dk> skrev
> http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_47/PCOFF04.HTM
>
> Er den nogen værd eller hvá ?
> Jeg bliver lidt mistænksom når den er så billig.

Den viste skærm ligner af udseende mistænkeligt meget en 17" skærm mine
forældre har, som er produceret af et firma kaldet Jean. Denne skærm er
faktisk ok til prisen, dog ikke så skarp som min Sony, og går heller
ikke forfærdeligt højt op i hverken opløsning eller refresh rate. Desuden
klikker den fælt og højlydt, når der skiftes imellem disse, pga.
relæstyring. Alligevel vil jeg betegne det som et fornuftigt køb. Aftal
evt. med butikken, at du kan levere den tilbage, inden for fx. otte dage,
hvis du ikke er tilfreds.

mvh
Peter

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 20-11-01 13:24

"Falckredderen Ragga Muffin" <spam@nej.tak> skrev

> Alligevel vil jeg betegne det som et fornuftigt køb.

- Til prisen, vel at mærke Der findes som sagt helt klart bedre 19"
monitorer på markedet, men nok ikke til 1999,-.

Fra : Anders Houmark

Dato : 20-11-01 20:05

Falckredderen Ragga Muffin skrev i meddelelsen <9tdhs4$r9d$1@sunsite.dk>...

>"Falckredderen Ragga Muffin" <spam@nej.tak> skrev

>- Til prisen, vel at mærke Der findes som sagt helt klart bedre 19"
>monitorer på markedet, men nok ikke til 1999,-.

AOC's 19" skærme koster vist kun ca. 2300 det må vel være et lidt bedre køb?

--
Anders Houmark
Som har alle de skærme han skal bruge :)

Fra : Peter T.

Dato : 20-11-01 13:35

"Falckredderen Ragga Muffin" <spam@nej.tak> wrote in news:9tdhe0$p87$1
@sunsite.dk:

> klikker den fælt og højlydt, når der skiftes imellem disse, pga.
> relæstyring.

Nu er jeg nysgerrig. Jeg ejer selv en glimrende PackardBell 19", som også
klikker ved skift i opløsning, dog ikke særligt højt. Det at det er relæ-
styret, er det et tegn på billigt bras eller hvad?

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 20-11-01 13:44

"Peter T." <n@d.a> skrev

> [...]
relæ-
> styret, er det et tegn på billigt bras eller hvad?

Ikke nødvendigvis. Relæstyring er faktisk ofte tegn på god kvalitet
(mekanik, ikk' , men hvis kliklydene er for høje, er det typisk fordi
producenten ikke har gjort et stort nummer ud af at minimere dem. I så
fald kan det godt opfattes som noget billigt juks...

mvh
Peter

Fra : Peter T.

Dato : 20-11-01 14:07

"Falckredderen Ragga Muffin" <spam@nej.tak> wrote in news:9tdj2e$2vj$1
@sunsite.dk:

> [...]
> producenten ikke har gjort et stort nummer ud af at minimere dem. I så
> fald kan det godt opfattes som noget billigt juks...

Hehe. Takker. :)

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra :

Dato : 20-11-01 16:12

Øv min skærm er dårlig 15" kfc. Når, men det vidste jeg faktisk godt.
så op med humøret igen og så kommer mit spørsmål her:

Kan man gøre noget ved den brummelyd der kommer konstant fra den?? jeg mener
ikke altid at den har været der.

Mvh

Jan