Check de nyeste drivere Hauppauge WinTV ej~
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-11-01 08:55

Hej!

Jeg hentede for nyligt de nyeste drivere til mit oldgamle Hauppauge WinTV tvkort
og jeg blev ret overrasket! Det virker perfekt under WindowsXP og så kan
driverne finde ud af at de-interlace så billedet ikke deler sig op i to tydelige
frames ved hurtige bevægelser. Og nu kan det osse scale billedet til fullscreen
uden at man skal skifte opløsning. Prøv det, prøv det!

Og nej, jeg arbejder ikke for Hauppauge

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kongen

Dato : 20-11-01 21:51

> [...]
fullscreen
> uden at man skal skifte opløsning. Prøv det, prøv det!

Fint,
men har du haft hel til at finde en Audio driver til overnævnte kort og OS

\Jan

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-11-01 23:27

Hej!

Kongen wrote:

> Fint,
> men har du haft hel til at finde en Audio driver til overnævnte kort og OS

Ikke forstået. Jeg sender Hauppauge-kortets lydoutput via jackstik til mit SB
line-in og jeg har fin tv-lyd.

--
Mvh, Kim Voss Schrader