ASUS P2B bunkort med ram problemer
Fra : Liv

Dato : 19-11-01 12:12

Jeg har et asus p2b bundkort som jeg forsøger at køre en 512 ram blok
på, den tæller kun op til 256! er det mig der kludre eller...........

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 19-11-01 12:22

"Liv" <okpdn1@hotmail.com> skrev
> Jeg har et asus p2b bundkort som jeg forsøger at køre en 512 ram blok
> på, den tæller kun op til 256! er det mig der kludre eller...........

Hvis du kigger i manualen, vil du opdage at bundkortet kun understøtter
blokke af max 256 mb.

mvh
Peter

Fra : Liv

Dato : 19-11-01 13:22

In article <9tapst$csi$1@sunsite.dk>, spam@nej.tak says...

> "Liv" <okpdn1@hotmail.com> skrev
>
> Hvis du kigger i manualen, vil du opdage at bundkortet kun understøtter
> blokke af max 256 mb.
>
> mvh
> Peter

Tak skal du have Peter, jeg har nu en billig 512 ram blok til salg

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 19-11-01 13:42

"Liv" <okpdn1@hotmail.com> skrev

> Tak skal du have Peter, jeg har nu en billig 512 ram blok til salg

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor og af hvem du har købt den, men de
fleste forretninger plejer at være flinke til at tage RAM retur, og evt.
mod en lille merpris bytte til 2 * 256 mb. Det var da et forsøg værd,
inden du sælger den med tab.

(Jeg har i øvrigt selv et P2B kort, så jeg kender kun problemet alt for
godt

mvh
Peter

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 19-11-01 15:16

"Falckredderen Ragga Muffin" <spam@nej.tak> skrev i en meddelelse

> (Jeg har i øvrigt selv et P2B kort, så jeg kender kun problemet alt for
> godt

Ja, jeg er da heller ikke så naiv at jeg tror, at jeg er den eneste med P2B
der idag sidder med 3x256 og synes det er lidt træls

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk