Optage lyd
Fra : Kasper Ekelund

Dato : 17-11-01 15:32

Er der nogen her der ved hvordan man kan komme til at optage en bestemt lyd
i et program?

--
-Kasper Ekelund.
electriz@pobox.dk

Fra : Ingolf

Dato : 18-11-01 15:53

ergo... du vil hugge noget lyd fra et spil ?

Se om WAV filen ikke ligger installeret i spillet. Hvis der er STORE
datafiler, kunne man jo kode et program der søger efter RIFF headere...

Fra : Kasper Ekelund

Dato : 17-11-01 16:46

ehh nej...endlig ikke...
Jeg vil gerne vide hvordan man kan optage lyd i et program man laver i
Delphi. Altså en kode der optager en bestemt lyd. I mit tilfælde en
USB-Radio.

Men ellers tak for den anden oplysning. :)

Fra : Ingolf

Dato : 19-11-01 09:21

Slå TMedialPlayer op i Delpi hjælp.

Fra : Ingolf

Dato : 19-11-01 09:35

Eller check ud Hori's DelphiX komponent. Heri er der et sampleprogram der
kan optage lyd til HD igennem DirectX.. og meget mere...

Den sjove:
http://www.yks.ne.jp/~hori/
Den rigtig sjove:
http://www.yks.ne.jp/~hori/index-e.html