Chieftec kabinet
Fra : Tom Hvitved

Dato : 18-11-01 13:20

Hej NG

Jeg har set på flg. Chieftec kabinet:

DA-01BD (http://www.chieftec.com/products/Workcolor/ColorDA.htm)

Jeg har set forskellige billeder af dette kabinet - nogle, hvor PSU'en var
horisontalt placeret, og andre hvor den var vertikalt placeret. Jeg håber
derfor der er nogle i denne NG, der har dette kabinet, så jeg kan få
bekræftet hvad der er korrekt. Jeg overvejer nemlig at installere
vandkøling, hvorfor PSU'en f.eks. ikke må være placeret som på dette
billede: http://www.hvitved.dk/chieftec.jpg.

Håber nogen kan hjælpe

-Tom Hvitved

Fra : SlowHand

Dato : 18-11-01 14:23

> [...]
> bekræftet hvad der er korrekt. Jeg overvejer nemlig at installere
> vandkøling, hvorfor PSU'en f.eks. ikke må være placeret som på dette

Argh!
Jeg troede du havde bestemt dig for Aopen?

/SlowHand

Fra : dr. nrj

Dato : 18-11-01 14:30

> [...]
>bekræftet hvad der er korrekt. Jeg overvejer nemlig at installere
>vandkøling, hvorfor PSU'en f.eks. ikke må være placeret som på dette

Gå nd på www.proconsult.dk og find deres nummer - ring dem op og spørg
- måske vil de ikkke vide det, men kan sikkert finde ud af det til
dig.

Mener derss telefonummer er 63113333 - men er ikke sikker.

Venlig hilsen/Kind regards

dr. nrj

mail: dr_nrj@no_spam_hotmail.com

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 19-11-01 23:13

> [...]
> bekræftet hvad der er korrekt. Jeg overvejer nemlig at installere
> vandkøling, hvorfor PSU'en f.eks. ikke må være placeret som på dette

Pænt kabinet...

Antec laver et der er meget lig det....

Her sidder PSU'en mere praktisk.

Prøv at se på: