Byggemand Bob
Fra : JØRGEN ANDERSEN

Dato : 18-11-01 01:08

Hejsa

Jeg har en søn der er vild med Byggemand Bob. Nu har jeg ledt og ledt efter
tegninger han kan male. Jeg har været inde på Bobthebuilder.com, hvor der
burde være nogle tegning. Der er der også, 3 stk. Rumle, Grab og Tip. Men
jeg ville jo gerne have nogle flere. Er der nogen der lige kender et godt
sted. Da jeg søgte på google, fik jeg gud ved hvor mange sider, også selvom
jeg skrev +tegning. Det gav bare ikke noget
Så Kan I fikse det *GG*

På forhånd tak *S*

MVH

Conny

Fra : JØRGEN ANDERSEN

Dato : 18-11-01 01:26

Fandt lige en hvor der vist er noget...
Jeg har ikke fået kigget, for den mindste begyndte at hyle *S* Men måske
andre kan kigge hvis de har lyst.
http://www.dltk-kids.com

Der står i hvert fald paint og print

MVH

Conny

PS: Vil nu stadig gerne modtage noget bedre *SMS*

Fra : Jonna Andersen

Dato : 18-11-01 16:31

man kan købe maler bøger med bygge mand bob i de gængse supermarkeder

Fra : JØRGEN ANDERSEN

Dato : 27-11-01 21:51

Jonna Andersen <jonna.andersen@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3BF7D43A.4BFAA9F8@privat.dk...
> man kan købe maler bøger med bygge mand bob i de gængse supermarkeder

Hejsa

Ja det er også blevet min konklution, efter flere timers søgen på nettet

Troede jo bare, at det ville være så nemt, på nettet skulle man jo kunne
finde alt *GG*
Men pyt, vi køber en malebog i brugsen (med Bob) og så scanner jeg bare lidt
billeder ind og vupti. Mange timers fornøjelse til nogenlunde få penge.
Jeg vil lige tilføje, min søn er 3 år og kan slet ikke holde sig inden for
stregerne, derfor vil jeg scanne dem ind og printe ud. Tror Bob bliver et
hit i flere år for ham og senere for den mindste på 10 mdr. Han er i hvert
fald allerede vild med sangen *GG*

MVH

Conny