Skærme
Fijala 3554
Priser på skærme?
Fra : Henrik Lohse

Dato : 17-11-01 17:58

Da man på min kærestes arbejde har fået en del EDB-udstyr
i overskud (pga. af lukning af en afdeling), har jeg mulighed
for at byde på følgende skærme:

Mærke Model Størrelse
Sony GDM-F400 19´´
IBM P92 19´´
IBM P70 17´´
IBM P76 17´´
LG 795 FT Plus 17´´
Nokia 447V 17´´
Sony G200 17´´

De skulle efter sigende alle være under 2 år gamle.
Er der noget ved disse skærme, og hvad skal man byde for dem?
Jeg er nok specielt interesseret i de 2 Sony-skærme.

mvh
Henrik

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 18-11-01 17:58

Afhængigt af prisen selvfølgelig, men ellers er den bedste skærm lige på den
liste afgjort den øverste Sony hvis det skal være 19", er du til 17" skal du
vælge Nokia

/Jesper Nielsen
Dator Design A/S