problem med gcc og apache - LØST!
Fra : Mickey

Dato : 17-11-01 02:35

Hejsa

Ja som nogen af jer nok har lagt mærke til har jeg den sidste tid haft nogle
problemer med at gcc manglede diverse ting og derfor fejlede i apache
kompileringen.
Jeg har fået løst problemet på en faktisk meget simpel måde : nedgraderede
fra gcc 3.0.2 til 2.95 - er det ikke lidt sårligt at man skal nedgradere for
at skidtet virker ?

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 17-11-01 18:41

Mickey wrote:

> Jeg har fået løst problemet på en faktisk meget simpel måde : nedgraderede
> fra gcc 3.0.2 til 2.95 - er det ikke lidt sårligt at man skal nedgradere
> for at skidtet virker ?

Nu er der nogen, der siger, at gentlemen aldrig siger "hvad sagde jeg". Men
jeg er /ikke/ nogen gentleman, så HVAD SAGDE JEG ??

he, he, he...

-Claus

Fra : Mickey

Dato : 17-11-01 19:44

"Claus Rasmussen" <clr@cc-consult.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er der nogen, der siger, at gentlemen aldrig siger "hvad sagde jeg".
Men
> jeg er /ikke/ nogen gentleman, så HVAD SAGDE JEG ??

tjaa, da jeg spurgte om jeg skulle nedgradere fik jeg at vide jeg skulle
rette fejl i Apache sourcen...
- så det var vist det du sagde ;)

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 17-11-01 20:49

Mickey wrote:

> tjaa, da jeg spurgte om jeg skulle nedgradere fik jeg at vide jeg skulle
> rette fejl i Apache sourcen...
> - så det var vist det du sagde ;)

Ikke for at lave det til en hvem-sagde-hvad tråd, men her er et par
citater. Det er et sammenklip af de to første postings fra d. 3/11:

> Hold dig fra gcc 3.0 indtil videre. Der er for mange fejl i den endnu.

Og senere (d. 4/11):

> Det er jo ligegyldigt om gcc 3.0 kan kompilere andre programmer, hvis den
> ikke kan kompilere det her. Gcc 3.0 er buggy. Det ved (næsten) alle.

Kom æ' hær' Men ellers tillykke med at du har fået det til at
virke.

-Claus

Fra : Mickey

Dato : 17-11-01 20:52

> Kom æ' hær' Men ellers tillykke med at du har fået det til at
> virke.

hæhæ, de citater siger jo intet om hvilken version jeg så skal bruge, bare
at den ikke virker ;)

og lad os så stoppe her...