köp av spötoppar.
Fra : Henric

Dato : 16-11-01 23:20

Nu har jag lyckats bryta ännu en spötopp
Är det lönt att köpa nya toppar eller är det nytt spö som gäller torts att
spöna med brutna toppar inte är över ett år gamla och ganska trevliga spön.

Topparna jag söker är till:
Ron Thompson Mirage Uppgrade. 7 - 210 cm. 5-16 gram. IM8 Carbon
Ron Thompson Cascade 100% Graphite 7'6" - 226 cm. 10-30 gram.

Dessutom har keramiken/plasten i toppöglan på mitt ABU Garcia SMS 100-3M
15-40 gram, försnvunnit. Måste jag byta hela toppöglan?

Maila gärna om du har några tips på var jag kan införskaffa meterial, eller
om du har andra vettiga tips som kan vara till hjälp
Mvh Henric - snart spölös

Fra : Peter Schrøder

Dato : 17-11-01 15:55

"Henric" skrev
> [...]
> Ron Thompson Mirage Uppgrade. 7 - 210 cm. 5-16 gram. IM8 Carbon
> Ron Thompson Cascade 100% Graphite 7'6" - 226 cm. 10-30 gram.

Ron Thompson er noget billigt lort, som er fremstillet af
anden-klasses materialer. At knække er netop deres varemærke...
Hvis du vil skifte toppen ud, så køb hellere et par stykker
af hver, så har du også, når den knækker næst gang...

> Dessutom har keramiken/plasten i toppöglan på mitt ABU Garcia SMS
100-3M
> 15-40 gram, försnvunnit. Måste jag byta hela toppöglan?

Du kan bare skifte topøjet: Varm det forsigtigt med en lighter, så
smelter limen og øjet kan forsigtigt trækkes af med en tang.
Du skal så bare købe et nyt topøje til samme stangtykkelse.

--

Venlig hilsen

Peter
psch[AT]mail1.stofanet.dk