Ved du noget om SB Audigy?
Fra : BJ

Dato : 16-11-01 23:12

Jeg skal bruge et lydkort, som har digital indgang og udgang (AES3 eller
SPDIF).
Det skal kunne acceptere et ganske almindeligt to kanals signal - ikke
komprimeret som MP3 eller Dolby AC3 5.1
Jeg har overvejet Sound Blaster Audigy

ttp://www.europe.creative.com/products/product.asp?lang=1&cate=2&prod=226 )
men de skriver så meget (og så uklart) om dets muligheder vedr. 5.1 surround
sound, at jer er i tvivl, om det er egnet til to-kanals digital audio.
Kender du kortet, og kan du hjælpe med kommentarer?
Venligst.
Bent Jørgensen

Fra : DaWizeGuy

Dato : 17-11-01 12:53

"BJ" <bentjorgensen@it.dk> wrote in message
> [...]
> sound, at jer er i tvivl, om det er egnet til to-kanals digital audio.
> Kender du kortet, og kan du hjælpe med kommentarer?

Audigy har standard SPDIF udgang, som både understøtter to-kanals signal
(stereo) og komprimeret som Dolby Digital.

--
Best regards/Med venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : tatooo

Dato : 20-11-01 23:38

Hej
Jeg har sådan et kort, men det melder fejl i win 2000
program fejl?
men når jeg starter op i win xp (engelsk)
er der ingen fejl!
men eller-s en godt kort god lyd er mest glad for fjernbetjening
det er en ex model jeg har
/Ejder