rod i svarene.
Fra : Hald & Nielsen

Dato : 16-11-01 22:51

Hej jeg sidder lige her og mener at det hele er et stort rod herinde på
familie.barn. Enten er der pludselig mange der ikke husker at skrive de
rigtige steder eller også er der noget galt med maskineriet. Under diverse
forskellige overskrifter kommer der svar på helt andre indlæg, blandt andet
mit eget indlæg om "skrig om natten" - der ligger svaret inde under "hjælp
til julegave". Måske er det bare folk der er trætte i så fald må I hellere
få lidt søvn, så det bliver muligt selv for ikke computernørder at fastholde
tråden. Hvis det er min maskine der er noget galt med så hjælp mig venligst,
men hvor henvender man sig hvis det er selve news-gruppen der kører skævt?
er det kun mig der har dette problem?
Hjælp Nina Hald.

Fra : B&P

Dato : 16-11-01 23:00

Hejsa..

Vi har haft næsten samme problem ,bare i en anden gruppe.
Vi postede en meddelse idag under S: Erricsson.
Vi kunne ikke finde den og gloede det hele igennem. Vi nåede frem til,at den
er kommet ind under en der ville købe en Erricsson ,det er bare det at han
ville købe for flere mdr. siden..
MYSTISK..

Hilsen Bente

Fra : Ghita

Dato : 17-11-01 00:49

> "Hald & Nielsen" <hald@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP
Der er rod med News.tele.dk. Jeg læser derfor
gennem sunsite men besvarer via min tele.dk.
Tele.dk modtager jeg intet på i øjebllikket.
Det er måske en af grundene ?
Også til de 2 gange indlæg.
Ghita

Fra : Tomas O.

Dato : 17-11-01 10:21

Ghita skrev:

> [...]
> Der er rod med News.tele.dk. Jeg læser derfor
> gennem sunsite men besvarer via min tele.dk.
> Tele.dk modtager jeg intet på i øjebllikket.

tele.dk's servere er gakket ud. Brug evt. sunsite til det hele.

--
Hilsen Tomas O. som mangler et sted at bo fra 01.01.02 1v eller
2v lejlighed, gerne fremleje i kortere tid helst i København

Fra : Ghita

Dato : 17-11-01 10:30

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en
> tele.dk's servere er gakket ud. Brug evt. sunsite til det hele.

Det gør jeg også nu, men skulle lige have
reg.nr fra dem først.
Ghita