Microsoft Sidewinder Precision 2 spørgsmål
Fra : Lars

Dato : 16-11-01 22:16

Hej.

Jeg har lige erhvervet mig sådan et. Det første der faktisk går mig liudt
på, er at det er lidt "løst" inde ved midten. Dvs. det ikke reagerer inde
ved centrum.

Er det bare mit, eller er alle sådan?

Venter på svar.

Med venlig hilsen

Lars

Fra : Jens Gade

Dato : 17-11-01 10:30

On Fri, 16 Nov 2001 22:16:19 +0100, "Lars" <fjerndettelars@pdk.dk>
wrote:

Hej

[pinden er lidt løs i midten]

>Er det bare mit, eller er alle sådan?

Mit er også lidt løst i midten. Det er dog ikke noget jeg lægger mærke
til i kampens hede

Til gengæld synes jeg det er betydeligt bedre end det Logitech Wingman
Force 3d jeg havde før. Det fik "støj" i potmetrene efter et par
måneder, plus brændte af 2 gange. Mit Microsoft Sidewinder Precision 2
har nu virket upåklageligt i ca. 6 måneder.

--
Hilsen/regards
Jens Gade