Efterlyser teksten på en julesang
Fra : B&P

Dato : 16-11-01 20:30

Hejsa..

Jeg efterlyser teksten på :

På loftet sidder nissen og spiser julegrød.

Har søgt over alt på nettet ,men den eneste jeg kommer frem til er, på
loftet sidder nissen med sin julegrød og det er IKKE den.

Hvis du har ,ville jeg være meget glad for at få teksten.

MVH.

Bente

Fra : B&P

Dato : 16-11-01 21:40

Glemte lige at hvert vers ender på

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
og det ka`nisser li.

Bente

Fra : JcLind

Dato : 17-11-01 11:07

> [...]
>
> Har søgt over alt på nettet ,men den eneste jeg kommer frem til er,
>på loftet sidder nissen med sin julegrød og det er IKKE den.

Måske du kan finde den i en bog på biblioteket?
Nogen gange er nettet ikke det bedste sted at lede.

vh jakob

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 17-11-01 15:55

Hej -

Jeg skulle alligevel på loftet efter vores julekasse - så her er et bud:

Nissen sad på loftet
og spiste julegrød.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
og det ku' nissen li'.

Så kom nissens kone
med hvidt forklæde på.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
og det ku' nissen li'.

Så kom nissens piger
med røde kjoler på.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
og det ku' nissen li'.

Så kom nissens drenge
med røde huer på.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
og det ku' nissen li'.

Jeg har teksten fra et lille hæfte som benyttes i vores datters vuggestue i
forbindelse med den årlige juletræsfest.

Melodien kender jeg intet til.

Jeg håber I kan bruge den. God fornøjelse.

Med venlig hilsen

Jan Bang Jensby