Valg af højstol
Fra : Camilla

Dato : 16-11-01 13:57

Hejsa

Jeg har lige holdt barnedåb for min 3 mdr. gamle datter, og i den
forbindelse fik vi en højstol af mærket Dan-stol.
Vi havde godt nok ønsket os en trip-trap, da det er den eneste vi
kender. Det som jeg umiddelbart synes er godt ved trip-trap, er
at den kan justeres op og ned, men også frem og tilbage. Det kan
Dan-stolen ikke.
Men bruger man funktionen med at rykke pladerne frem og tilbage?

Venlig hilsen Camilla

Fra : Britta Gravgaard

Dato : 16-11-01 20:29

Hej Camilla.
Jeg kender mange der har købt Dan stolen istedet for Trip Trapen fordi den
er billigere og ligner Trip Trapen på mange områder og de mangler ikke den
funktion hvor du kan justere frem og tilbage. Op og ned funktionen har Dan
stolen også det er bare nogle skruer der skal løsnes for at brugen
funktionen. Vi har også selv købt Danstole til vores drenge og dem er vi
meget glade for.
Venlig hilsen Britta

Fra : Britta Gravgaard

Dato : 16-11-01 20:38