Send til 2 email´s på en gang fra hjemmesi~
Fra : Leo Vaeversted

Dato : 15-11-01 23:58

Hejsa

Når jeg inde på en webside vil have sendt En E-mail med koden

Spørgsmål om kilden til navn1@domæne.dk
</a>

Sender man en mail til navn1@domæne.dk .
Kan jeg indføje således at der samtidigt bliver sendt en mail til mig, i Cc:
feltet ?

MVH
Leo

Fra : Mickey

Dato : 16-11-01 00:18

Cc:

<A href="mailto:mail@domæne1.dk?subject=sub&cc=mail@domæne2.dk">KLIK</A>

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 16-11-01 00:26

Takker

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-11-01 00:27

Thu, 15 Nov 2001 23:57:50 +0100, skrev "Leo Vaeversted"
<leo@venlig.dk>:

> [...]
>
>Sender man en mail til navn1@domæne.dk .
>Kan jeg indføje således at der samtidigt bliver sendt en mail til mig, i Cc:

Jeg ved ikke om du kan få det i Cc-feltet, men du kan få det i
Tolinjen og da man også med Cc kan se adressen, skulle det vel
være ligegyldigt.

<a
href="mailto:navn1@domæne.dk,navn2@domæne.dk?subject=Fra%20fam%20Væversted%20link">

Der må ikke være mellemrum i sunjeckt, brug %20 istedet for.

--
med venlig hilsen
Knud