Jeg har en løsning til N3330 4.30 & N3310 ~
Fra : Boris Mathiasen

Dato : 15-11-01 23:10

Denne løsning kommer på www.gsmunlock.dk/ i løbet af de næste 24 timer...

/bm

--
--> www.gsmunlock.dk <--
Den største danske unlockside...
Vi kan også unlocke din telefon
*** Siden med dit telefon software ***

Fra : Jens Karstoft

Dato : 16-11-01 00:24

Og den virker.. Det er testet flere gange!!

Mvh
Jens Karstoft
www.unlockzonen.dk
Tlf 22119265
--
Unlock af Nokia, Ericsson, Siemens, Alcatel, Motorola og Panasonic
telefoner.

Fra : Nikolaj Andresen

Dato : 16-11-01 01:54

> Denne løsning kommer på www.gsmunlock.dk/ i løbet af de næste 24 timer...

Jeg kan ikke få det til at virke med N3310 5.03
Jeg har prøvet både med nokiatool 33 og 34, men intet hjælper.
Det er vel OPEN knappen, som man skal trykke på.. ?

Skal nokiatool bruges når mobilen venter på pinkode eller efter pinkoden er
skrevet ?
Begge dele er prøvet.

Nikolaj

Fra : Morten Jensen

Dato : 16-11-01 08:31

Hej Boris & Jens !

Tak fordi i ikke er som visse andre..... Og altid villige til at hjælpe...

Er vel også hele fundsatsen med denne NG....

Thumbs up !

Morten

Fra : Jan-Erik

Dato : 17-11-01 20:58

> Tak fordi i ikke er som visse andre..... Og altid villige til at hjælpe...

Hvem er visse andre?

Fra : Nikolaj Andresen

Dato : 16-11-01 13:50

Hvilken version af Nokia Tools skal bruges.. Der ligger jo næsten 100
forskellige versioner ude på nettet.

Og jeg har endnu ikke fundet en version, som ændrer 'OPEN' knappen til en
'CLOSE' knap efter man har skrevet 'FFFFF'. Men når man trykker open, så
kommer den stadig med fejlen, at låsen ikke kunne lukkes.

Men desværre har jeg stadig ikke fået min nyopdaterede N3310 v5.03 til at
virke :(

Nikolaj

Fra : Jens Karstoft

Dato : 17-11-01 01:25

Hej Nikolaj,

Version 34 og 35 kan bruges med sikkerhed..
Når "open" knappen er ude betyder det at den er åben, og når du trykker på
den forsøger den at låse.
Så derfor gør du det helt rigtige, nemlig at trykke på open knappen for at
låse. Når fejlmeddelelsen kommer, så sluk fonen og gør som ellers
beskrevet..

Mvh
Jens Karstoft
www.unlockzonen.dk
Tlf 22119265

Fra : Nikolaj Andresen

Dato : 17-11-01 17:12

Så lykkedes det.

Det viste sig, at min mobil var låst på 2 måder, så der skulle lidt ekstra
til at låse den op.

Jeg vil bare lige fortælle at metoden virker fint, det var bare min mobil,
der var lidt speciel.

Nikolaj