IBUPROFEN 600 mg
Fra : Bart2000

Dato : 21-01-01 20:58

Jeg fik for et stykke tid siden IBUPROFEN 600 mg mod rygsmerter.
1 stk 4 gange dg.
Jeg kan se man i håndkøb kan købe
IBUPROFEN 200 mg
Vil de virke nøjagtigt på samme måde hvis jeg i stedet tager 3 stk ad gangen
af dem ?

Med Venlig Hilsen Bart

Fra : claus

Dato : 21-01-01 21:21

Bart2000 <151515@sol.dk> skrev i meddelelsen ...

>Vil de virke nøjagtigt på samme måde hvis jeg i stedet tager 3 stk ad
gangen
>af dem ?

Ja. Men det er en dose der skal lægeordineres da den ved brug i længere
tid kan give problemer.

Hilsen Claus.-

Fra : Henning Vedsegaard

Dato : 24-01-01 07:10

On Sun, 21 Jan 2001 20:57:31 +0100, "Bart2000" <151515@sol.dk> wrote:

Sikkert ikke den eneste de rundre sigf over hvad det her spørgsmål gør
i den her NG , så hvorfor her og ikke i den relevante NG ??? Jeg er
nysgerrig efter at vide hvilken tankegang der lugger bag , ikke andet

Det skal nævnes at jeg kan svare på sørgsmålet man ikke vil netop
p.g.a. den her måde at bruge en NG på .

MhV
Henning Vedsegaard

Fra : Mads Wedel Ibsen

Dato : 25-01-01 10:32

Ja sikkert nok!
Og sikkert også med de samme bivirkninger

Der findes en del alternativer til dine Ibuprofen, så prøv dem istedet!
Måske er det derfor spørgsmålet er her på NG'en Henning!

Prøv f.eks. at søge under www.basisinform.dk Det er blot et forslag, jeg ved
ikke om sitet indeholder aktuelle alternativer til syntetiske
smertestillere. Men det er da en start.
Har du iøvrigt prøvet at forske i årsagen til dine rygsmerter ?

Blot at tage smertestillende medicin, svarer jo til at skrue op for musikken
i en bil der støjer i motoren; problemet bliver ikke løst!

Med venlig hilsen

Mads Wedel-Ibsen
Heilpraktiker