Foreslag til stabilt bundkort til PIII 700~
Fra : Santa Xcaze

Dato : 15-11-01 20:07

Har PT haft en dell ... Men da den af ukendte årsager er stået af ... Den
vil ik boote mere, jeg tror bundkortet er røget sig en tur ...

Når men tilbage til det sjove ... Jeg skal have et bundkort som har min
plads til 4 enheder helst flere ide enheder, da den fungerer som server ...
Der skal min være 3 ram sokler, processoren er en In A Box, altså sådan en
søjle fætter ... Må vel være en slot 1 CPU ...

Har eventuelt overvejet at skifte kabinet ... Nogen gode foreslag til et
kabinet, men en god PSU, og plads til mange harddiske, og kun 1 CD-ROM drev
+ disk drev ... gerne med køling på HD's

På forhånd tak