IDE adapter til USB
Fra : Kenneth Holst

Dato : 15-11-01 16:33

Hej NG.
Findes der en adapter så man kan lave en IDE HD om til en USB HD ?

M.V.H
Kenneth

Fra : Uni Bull

Dato : 15-11-01 19:36

"Kenneth Holst" <keh@force.dk> proklamerede in news:13PI7.174$MD.361705487
@news.euroconnect.net:

Har ikke hørt om det, men kig på www.danbit.dk - det er nok det bedste bud.

--
Uni Bull
København K

Fra : Brian Hansen

Dato : 15-11-01 23:57

> Findes der en adapter så man kan lave en IDE HD om til en USB HD ?

Nu er det en IDE disk der sidder i en "USB HD"
Køb et løs HD kabinet til USB 600-800 Kr.

Med en 3.5" HD skal man også bruge en extern strømforsyning.
2.5" HD bruger kun 5V, så den kan køre på USB porten.

Brian

Fra : burgeren

Dato : 17-11-01 16:54

hey

jeg mener studiedata har haft sådan en tingest.

der skulle man bare koble sin atapi (hd, cdrom osv) til i en kasse som man
så koblede på en usb port.

mvh burgeren