mussemåtte til optisk mus
Fra : Plyf

Dato : 15-11-01 16:05

Hvilken musemåtte er bedst til en optisk mus?

mvh
Plyf

Fra : Madsen

Dato : 15-11-01 16:16

"Plyf" <plyf@gugf.dk> skrev:

> Hvilken musemåtte er bedst til en optisk mus?

Et hvidt skriveunderlag er rigtig godt.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 15-11-01 16:25

"Plyf" <plyf@gugf.dk> skrev
> Hvilken musemåtte er bedst til en optisk mus?

Helst én med en overflade, der ikke er alt for mørk eller glat.

mvh
Peter

Fra : Devast8or

Dato : 15-11-01 16:53

Som Madsen siger, et hvidt skriveunderlag er godt. Kan købes hos de fleste
boghandlere og man kan få et par stykker ud af det. Jeg har brugt det i knap
et halvt år nu og det virker perfekt.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Madsen

Dato : 15-11-01 17:26

"Devast8or" <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> skrev:

> Som Madsen siger, et hvidt skriveunderlag er godt. Kan købes hos de fleste
> boghandlere og man kan få et par stykker ud af det. Jeg har brugt det i knap
> et halvt år nu og det virker perfekt.

Jeg har også købt mit hos boghandleren og det mindste jeg kunne få
var et skriveunderlag på 53 x 39.5 cm. Min første plan var at skære
det over, men fandt så ud af at det sagtens kunne være på mit ret
dybe skrivebord og valgte så at tape det fast med noget dobbelt-
klæbene tape. Det er ikke i vejen og det er dejligt med så stor en
musemåtte. :)

æpuiohgpæjukosghf
wgeasrdgeragae
awrgteargeatgzsfgh