Candida Albicans
Fra : Birgitte

Dato : 30-12-00 13:07

Dav, jeg hedder Birgitte.
Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre? Jeg er ret sikker på
at jeg har et kraftigt udbrud af Candida Albicans. Det ytrer sig som en
brændende fornemmelse i munden - som om jeg har spist en mentol pastil, og
kun fornemmelsen af den er tilbage - en slags kølig fornemmelse som altså,
ja, brænder. Desuden smådepressioner, humørsvingninger, irritabilitet,
uvirkelighedsfornemmelser, manglende koncentration, forvirring,
ubeslutsomhed, ledsmerter, sorte prikker på nethinden. Jeg har læst lidt om
symptomer og behandling - dvs en ret skrap diæt - men jeg synes også der er
forskellige opfattelser af hvad diæten skal gå ud på og hvor skrap den skal
være. Jeg er træt af at have det småskidt hele tiden - det har varet længe
nu, et års tid måske. Hvis I har gode erfaringer og gode råd til midler og
medikamenter og diæter, så vil jeg blive meget glad for at høre om det! -
skriv gerne til min email som er invisa@get2net.dk

Tak og godt nytår fra Birgitte

Fra : Roffe

Dato : 03-01-01 21:37

Prøv med dråper av Grapefruitkjerne-ekstrakt.
Ta 12-15 dråper i et glass juice 3 ganger daglig.
Skyll munnen med juicen FØR du svelger den!
Kuren skal vare i 10 dager!
Lykke til

mvh
roffe

Fra : Mari

Dato : 04-01-01 00:06

"Birgitte" <invisa@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:uak36.53$KI3.1441@news.get2net.dk...
>Hvis I har gode erfaringer og gode råd til midler og
> medikamenter og diæter, så vil jeg blive meget glad for at høre om det! -
> skriv gerne til min email som er invisa@get2net.dk

Prøv om du kan bruge disse sider:

http://www.kostterapeuten.dk/hvad.html

http://www.dr.dk/p4/syd/sundhed/sos09.htm

http://www.sensistop.dk/candida.html

--
Venlig hilsen
M a r i a n n e H a n s e n

Fra : /arcana

Dato : 04-01-01 00:38

"Birgitte" <invisa@get2net.dk> wrote in message

> Dav, jeg hedder Birgitte.

Hej, Birgitte.

> Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre? Jeg er ret sikker på
> at jeg har et kraftigt udbrud af Candida Albicans. Det ytrer sig som en

Gå til din læge. Hvis du har unormalt stort candidaindhold i tarmene, vil
det kunne konstateres med en simpel prøvetagning.

Dine symptomer kunne efter min mening skyldes, at din krops ernæringsstatus
ikke er optimal. Hvis du begynder på en af disse skrappe candida-kure (drik
for himlens skyld ikke tee-tree-olie - du risikerer at ødelægge nyrerne!)
kan du risikere, at din nutrientstatus (og dermed kroppens evne til at
forsvare sig selv) bliver endnu dårligere.

Med venlig hilsen
/arcana

Fra : Flemming Loevenhardt

Dato : 30-01-01 17:58

Hej Birgitte.
Jeg har selv haft et stort udbrud af Candida og blevet hjulpet af
homøopatisk medicin. Du kan ringe og snakke med Gunnar Hvass som har Dansk
Homøopatisk Laboratorium i Jyderup, han har stor erfaring på dette område og
sender medicinen. Den koster ca. 200 kr,- for en måneds forbrug. Den hjalp
mig allerede efter en lille uges tid.
Du skal også være opmærksom på,at Candida kan komme pga. ubalance ved
amalgamforgiftning. Du kan læse om dette i bogen: Er du forgiftet af dine
tandfyldninger? Den er udgivet af Foreningen mod Skadeligt Dentalmateriale.
Jeg håber du snart får has på svampen, den er virkelig ødelæggende.
Hilsen Ulla

Fra : Flemming Loevenhardt

Dato : 30-01-01 18:05

Ups, jeg glemte Gunnar Hvass' telefonnr. Her er det så 59278060