Switch uden lys
Fra : kcdc

Dato : 15-11-01 14:49

Hej alle i ng:

Jeg havde indtil i aftes en velfungerende RubyTech 8 ports switch. Men lige
pludselig stod den bare af, der var ikke længere lys i dioderne og det var i
det hele taget som om strømmen var forsvundet fra den.

Nu er det sådan at jeg selv har mulighed og kyndighed (håber jeg) til at
reparere den, jeg har bare det problem at jeg ikke ved hvordan man åbner
den, den er temmelig massiv og ingen skruer er synlige.

Nogen der ved hvordan man åbner sådan en fætter?

mvh

kcdc

Fra : Peter Andersen

Dato : 15-11-01 20:56

det er strømforsyningen der er gået i den. Jeg har lavet nogle stykker (ikke
af dit mærke) af den slags ting....
Men lad være med at åbne den hvis ikke ved hvad du vil gøre når du har den
åbnet