Fejl i FTP program?
Fra : Dan

Dato : 15-11-01 14:16

Hej
Jeg har netop installeret bulletproof FTP server. Men når folk logger på (de
blivver logget OK på!), kommer følgende fejlmeddelse når de skal have vist
de dir/filer som jeg har giver brugeren ret til. :

150 Opening data connection for directory list.
426 Cannot retrieve. Failed. Aborting
disconnected. (00:00:06)

Er det min router eller er er det måske programmet? som spærrer. Har vist
prøvet alle muligheder i programet.

Er der nogen med en god idé????

PFT

Fra : Lars kj

Dato : 15-11-01 22:21

> Er det min router eller er er det måske programmet? som spærrer. Har vist
> prøvet alle muligheder i programet.

Jeg tror ikke det er noget med routeren, men mere programmet.

> Er der nogen med en god idé????
ja, men du bliver nød til at beskrive lidt om hvad du har prøvet :)

din ven

/lars