pc taber tid...???
Fra : Ivan G

Dato : 15-11-01 13:41

Hej NG!

Jeg er ude for at to maskiner på mit netværk taber tid. Den ene er helt
grel. Den kan godt tabe op til en time pr. dag. Jeg har opdateret software,
scannet for virus og bygget nyt backup-batteri i. Intet hjælper. Nogen der
har hørt om dette problem før? Maskinerne er amitech model 218.
http://www.amitech.dk/default.asp?query=&reload=/support/infonet/m218E.asp
for yderligere oplysninger om maskinen)

Ivan G

Fra : albert

Dato : 15-11-01 14:37

Så må du jo have en hurtigere )

Mere seriøst, så må du have et synkroniseringssoftware ind, så den selv
opdaterer tiden iforhold til den korrekte atom-tid

mvh Albert

Fra : Ivan G

Dato : 15-11-01 15:41

adresse på noget brugbart? evt. gratis?

Ivan G

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 15-11-01 15:43

"albert" <albert@albertsmc.dk> wrote in message
> Så må du jo have en hurtigere )
>
> Mere seriøst, så må du have et synkroniseringssoftware ind, så den selv
> opdaterer tiden iforhold til den korrekte atom-tid

Ja, det er jo godtnok kun en halv løsning. Det ville da være rart at finde
problemet, så uret ikke gik _så_ upræcist. Jeg har godt nok ingen idé om
hvad det kan være, men du kan da lige få et par links til noget godt
freeware synkroniseringssoftware.
http://nettime.sourceforge.net/
http://www.arachnoid.com/abouttime/

- Lars

Fra : complex@pc.dk

Dato : 15-11-01 18:02

Nyt cmos batteri
Med venlig hilsen, Lars
www.complex-data.dk www.pc-doktoren.dk
Tlf: 48188551 Fax: 48188551 Hotline:40188551 alle dage 7oo-22oo
kompetence koster penge - inkompetence koster MANGE penge.

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 16-11-01 09:58

<complex@pc.dk> wrote in message news:n6t7vtk23fhhtuce10npnc900upcjutnn1@4ax.com...
> Nyt cmos batteri
> Med venlig hilsen, Lars

Hvorfor læser du ikke hele teksten inden du svarer?

/Jakob

Fra : complex@pc.dk

Dato : 18-11-01 20:07

Jo jeg læser teksten
men- - et nyt batteri er det eneste der er at gøre, og jeg mener nyt
og friskt batteri ikke et der har ligget i en forretning i år
Lars (København nord)
complex@pc.dk