Emfysem!
Fra : Frede Hansen

Dato : 03-12-00 11:13

Min kone har lige fået konstateret Emfysem, det er noget
med lungerne. Er der nogen behandling eller forebyggelse,
bortset fra at holde op med at ryge.

Mvh. Frede Hansen

Fra : Lene B.Jensen

Dato : 05-12-00 14:59

Hejsa, Frede.
Noget skidt med din kones problemer!
Prøv at låne denne bog på biblioteket: "Sundhed fra Guds apotek" af Maria
Treben. Hun skriver om både lungeemfysem og rygerlunger.
Hilsner og god bedring fra Lene.
www.satzone.com/lene
krystallerne og mennesket

Fra : N/A

Dato : 06-12-00 20:22

Fra : Jacala

Dato : 06-12-00 20:22

Jeg vil støtte Lene i hendes kritik af dit indlæg, Arcana!

Kom venligst med et råd til det oprindelige indlægget og lad være med at
kritisere andres råd!
....på den måde er der flere der har lyst til at komme med råd!

INGEN har lyst til at blive kritiseret, ej heller dig!

Enhver der får råd her, må være i stand til selv af sortere i rådene der
bliver givet!
....det er IKKE din opgave!

Dette er IKKE en kritik af dig som person, men den tendens der er til at
kritisere andres råd, i stedet for at komme med et andet!

mvh
Jacala

Fra : Henrik Schmidt

Dato : 06-12-00 22:42

"Jacala" <langholm@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kritisere andres råd!
> ...på den måde er der flere der har lyst til at komme med råd!

Og dit råd er? ;)

mvh,
Henrik Schmidt

Fra : Jacala

Dato : 06-12-00 22:41

Sådan tænkte jeg også da jeg skrev det.....

Fra : Arcana

Dato : 06-12-00 23:20

"Jacala" <langholm@vejen-net.dk> wrote in message

> Kom venligst med et råd til det oprindelige indlægget og lad være med at
> kritisere andres råd!
> ...på den måde er der flere der har lyst til at komme med råd!

Jeg har lov til at give mit besyv med. Jeg kender tilfældigvis kvaksalveren
Maria Treben og hendes Schwedenkräuter ret godt. Og jeg HAR læst hendes bog.

> INGEN har lyst til at blive kritiseret, ej heller dig!

Jeg har intet imod konstruktiv kritik.

> Enhver der får råd her, må være i stand til selv af sortere i rådene der
> bliver givet!
> ...det er IKKE din opgave!

Det er alles opgave.

> Dette er IKKE en kritik af dig som person, men den tendens der er til at
> kritisere andres råd, i stedet for at komme med et andet!

Jeg tager det ikke som personlig kritik. OK?

--
Arcana
noemail@nospam.com

Fra : Lene B.Jensen

Dato : 06-12-00 08:50

Til Borchorst.
Det havde været en fordel at du havde set Maria Trebens forslag til
ovennævnte problem, inden du kritiserede det.
Jeg er klar over at lungeemfysem skal behandles seriøst.
Lene

Fra : Arcana

Dato : 07-12-00 20:11

> Til Borchorst.
Til Jensen.

> Det havde været en fordel at du havde set Maria Trebens forslag til
> ovennævnte problem, inden du kritiserede det.

Jeg kender udemærket godt Maria Træben. Hendes bog kan kun bruges til en
ting, og det er ikke læsning jeg tænker på.

> Jeg er klar over at lungeemfysem skal behandles seriøst.

Og så mener du altså at det er helt i orden at rådgive en emfysempatient med
Trebens tågesnak? Tak for kaffe, siger jeg bare.

--
Arcana
noemail@nospam.com