Hastighed netværk/ADSL
Fra : John Løvstrøm

Dato : 15-11-01 06:51

Via netkort har jeg forbundet to computere hvor så PC nr. 1 har adsl og
dermed også www-adgang fra PC nr. 2.

Når jeg logger på www fra PC nr. 1 er hastigheden Ok, men fra PC nr. 2 er
hastigheden meget, meget langsom.

Kan dette ændres så hastigheden på PC nr. 2 øges ?

Fra : Jørgen Elmer

Dato : 15-11-01 22:03

"John Løvstrøm" wrote:

> [...]
> hastigheden meget, meget langsom.
>
> Kan dette ændres så hastigheden på PC nr. 2 øges ?

Hej
Selvfølgelig kan det det.
Hvilket OS bruger du ?
Hvilken type netværk?
Hvilken Browser, hvilken version ?
Hvilken hardware ?
Hvor meget Ram ?
osv, osv, osv-----
Ikke for at være ånd, men der er mange muligheder.

Elmer

Fra : Gimmer

Dato : 19-11-01 18:08

det kan også skyldes netværkskortet i comp 2..

hvis du køre 100 mbit på comp1 og kun 10 på comp 2 så vil din internet i
teorien være 10 X hurtigere på comp 1 end 2!

vh Gimmer