Kanarieblanding forebygger blodpropper ???~
Fra : ULLA MORTENSEN

Dato : 25-11-00 23:39

Hej Nyhedsgruppe.

En dame fortalte mig at man skal spise 1 spiseske kogte Kanarieblanding pr
dag i 2 mrd og derefter holde 1 mrds pause. Derefter 2 mrd o.s.v.

Kender nogen den kur ?
Og hvis
Hvor længe skal de fuglefrø så koge ?
Eller er det hele en historie ?

Hilsen Ulla

Fra : Bjarne Krog

Dato : 25-11-00 23:57

On Sat, 25 Nov 2000 23:38:59 +0100, "ULLA MORTENSEN"
<frumortensen@get2net.dk> wrote:

> [...]
>
>En dame fortalte mig at man skal spise 1 spiseske kogte Kanarieblanding pr
>dag i 2 mrd og derefter holde 1 mrds pause. Derefter 2 mrd o.s.v.

Det lyder som det rene pip

Nej og jeg har ellers hørt meget, undskyld at jeg spøgte.
____________________________
Venlig hilsen Akupunktør
Bjarne Krog
www.blivrask.dk

Fra : Arcana

Dato : 26-11-00 03:12

"ULLA MORTENSEN" <frumortensen@get2net.dk> wrote in message

> En dame fortalte mig at man skal spise 1 spiseske kogte Kanarieblanding pr
> dag i 2 mrd og derefter holde 1 mrds pause. Derefter 2 mrd o.s.v.

Hvilken slags kanarieblanding? Med eller uden tilsat jod? Må du så heller
ikke spise sesamfrø og hirse mens du holder pause? Og hvad i alverden skulle
det hjælpe imod?
Der er sikkert en masse gode næringsstoffer i kanarieblanding, menøøøhhh....

> Eller er det hele en historie ?

Mon ikke du kan regne med det...

/arcana
noemail@nospam.dk