Koder til modem
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 14-11-01 18:05

Jeg har en Compaq Presario 5240, hvor jeg har et indbygget 56K modem. PC'en
er installeret med Windows2000, men er egenligt født med Windows98. Idag har
jeg fast opkobling, men har alligevel behov for at bruge mit modem for at
kunne henteog sende nogle filer.

Modemmet har tidligere virket under Windows98, men nu kan jeg ikke rigtigt
få liv i det. Det opnår klartone, men begynder aldrig at ringe op.
Opsætningen af modemmet indeholder nedenstående parametre, som jeg ikke
forstår meget af. Kan nogen forklare mig dem, eller endnu bedre, fortælle
hvad der skal stå istedet?

Min nuværende modem inet streng:
AT Q0 V1 X4 &C1 &D2

Mit modem kører på COM3, hvis det kan hjælpe noget.

Lars Thomsen Nielsen

This emails is made by 100% recycled electrons

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 16-11-01 15:20

Det hjalp at geninstallere hele programmet.

Lars