Problemer med border....
Fra : Rune Hansen

Dato : 15-11-01 02:30

Hej NG

Hvordan kan det være at jeg ikke kan gøre så der kun kommer border inden for
bare en <td>....?
Jeg kan kun lave border ved <table>.
Og hvis jeg kun vil have border ved de <td> så skal jeg vælge samme
bordercolor ved <table> som baggrunden... det virker lidt underligt... og
det virker heller ikke altid... :(
PLZ Help

Hilsen Rune Hansen

Fra : Allan Vebel

Dato : 14-11-01 17:59

Rune Hansen <Fusty@nerdygamer.dk> skrev

> Hvordan kan det være at jeg ikke kan gøre så der kun
> kommer border inden for bare en <td>....?

> Jeg kan kun lave border ved <table>

Du lan lave border på stort set alle elementer på
samme måde.

--
Allan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-11-01 19:19

Wed, 14 Nov 2001 17:29:43 -0800, skrev "Rune Hansen"
<Fusty@nerdygamer.dk>:

>Hvordan kan det være at jeg ikke kan gøre så der kun kommer border inden for
>bare en <td>....?
>Jeg kan kun lave border ved <table>.

Jeg ved ikke helt præcist, hvad du mener, men prøv at kig på
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/test/tabel.htm>
og se om du kan blive inspireret af det.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-11-01 01:06

Fra : Allan Vebel

Dato : 15-11-01 01:34

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev

Hvad er der galt, Knud, dine indlæg kommer 2 gange
hos mig?

--
Allan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-11-01 01:47

Thu, 15 Nov 2001 01:34:14 +0100, skrev "Allan Vebel"
<allan@vebel.dk>:

>Hvad er der galt, Knud, dine indlæg kommer 2 gange
>hos mig?

TDCs newsserver kører temmelig dårligt pt og var ikke dukket op,
så jeg genpostede et par indlæg, da jeg ikke vidste om de var
noget ud i verdenen.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 20-11-01 05:24

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote:

Rune Hansen skrev:
> [...]

Nu håber jeg at jeg forstår dig rigtigt. For ellers må du bare skrive
igen.

Brug <TD style="padding: 4px"> for at lave en ramme omkring teksten i
cellen med samme farve som baggrundsfarven i cellen.

Hvis du i stedet har brug for at angive en farvet ramme omkring cellen
så brug <TD style="border: 4px #F00 solid"> for at lave en rød ramme på
4 pixels. Den farve og pixelstørrelse kan du skifte ud alt efter behov.

Håber at det hjælper.

--
Gunnar Vestergaard
668 - Neighbour of the Beast