Arrghh...lavet ting i tabel i frontpage - ~
Fra : KFC

Dato : 14-11-01 16:17

Hej NG.

Jeg har lavet en side: http://www.lucky-carts.dk/

Jeg har sat det hele ind i en tabel, som er centreret på siden, men når jeg
åbner i Netscape er enkelte af mine rækker ikke centreret, hvilket jeg jo
ikke forstår da jeg jo har valgt at hele tabellen skal være centreret.

Er der nogle som vil kigge på html koden og se om de kan se hvad der går
galt.

P.S. Det virker selvfølgelig fint i explorer bortset fra at linien: Meet us
at EUROSHOP, Düsseldorf 23rd - 27th of February 2002 Hall: 13 Stand: C/26,
nogle gange kan finde på at rykke Stand: C/26 ned på næste linie (Hvorfor
ved jeg ikke?????).

Med venlig hilsen

Kenn

Fra : Stig Nygaard

Dato : 15-11-01 00:26

Hej !

> [...]
> nogle gange kan finde på at rykke Stand: C/26 ned på næste linie (Hvorfor

Der er alvorlige problemer i din HTML-kode bestående af forkert nestede
tag. F.eks. <CENTER><TABLE>...</CENTER><CENTER>...</TABLE></CENTER>. Det
forvirrer ofte browsere. Hvis du kører siden igennem W3C's validator,
kan du se den også bliver godt forvirret. Det kan meget nemt være
grunden til problemerne.

Prøv at se
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.lucky-carts.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=HTML+4.01+Transitional
(ignorer attributter den ikke kender, det betyder ikke nødvendigvis at
populære browsere ikke understøtter dem. Men de strukturelle fejl er
alvorlige !)

Hvis du er i tvivl om hvad jeg mener med strukturelle fejl og ulovligt
nestede tags, så skriv igen...

I øvrigt ser siden fin ud i Mozilla 0.95 (svarer ca. til Netscape 6.2).

Mvh. Stig
stig@rockland.dk
PS: http://www.rockland.dk/stig/upghtml.html