Kan man det???
Fra : Lars Andersen

Dato : 14-11-01 15:56

Hej

Jeg ville gerne vide om man kan bruge andre skjolde til min aprilia rally 50
AC?? f.eks fra en anden aprilia scooter?? Nu tænker jeg mest på forskjoldet.
Er det muligt??? er stellet det samme, som på de andre scootere??

Mvh Lars

Fra : Gundersen

Dato : 14-11-01 20:56

Hej

> [...]
> AC?? f.eks fra en anden aprilia scooter?? Nu tænker jeg mest på forskjoldet.

> Er det muligt??? er stellet det samme, som på de andre scootere??

Stellet er ikke helt ens med andre scootere! Nej, man kan ikke umildbart skifte
skjoldene, til nogle fra en anden scooter!
Men som jeg plejer at sige, "Man kan hvad man vil", eller "Med den rigtige vilje
kan man alt!"

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk

Fra : kTTs

Dato : 15-11-01 00:41

"Gundersen" <Gundersen@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skjoldene, til nogle fra en anden scooter!
> Men som jeg plejer at sige, "Man kan hvad man vil", eller "Med den rigtige

Måske... Men man går tit istå uden en vinkelsliber og et svejs...

-kTTs