HTML-Emails
Fra : Henrik Bank

Dato : 14-11-01 13:32

Jeg har forsøgt mig med at lave nogle dokumenter i MS Word som jeg så sender
som email i html-format via Outlook (IKKE som vedhæftet fil)

Jeg er dog noget utilfreds med både Words muligheder samt den kode der
bliver genereret.

Hvis nogen kender til et bedre alternativ hører jeg meget gerne fra Jer.

Med venlig hilsen
Henrik Bank
henrik.bank@eltax.com

Fra : Stefan Juhl Mogensen

Dato : 14-11-01 16:37

Du kan jo evt. bruge frontpage express eller notepad hvis du kan html.

Stefan Juhl Mogensen
stefan@cyberinet.com
http://cyberinet.com

Fra : Allan Vebel

Dato : 14-11-01 17:01

Henrik Bank <Henrik@bank.dk> skrev

> Jeg er dog noget utilfreds med både Words muligheder
> samt den kode der bliver genereret.

1. Lav dit dokument i Word

2. Marker alt (Ctrl-A)

3. Kopier (Ctrl-C)

4. Åbn dit mailprogram - Ny meddelelse (sørg for
at Formater stå på HTML)

5. Sæt ind (Ctrl-V)

Så har du kopieret tekst og billeder ind, klar til at sende
på normal vis - og det fylder væsentligt mindre.

Der er naturligvis mange andre måder at gøre det på,
men det fylder stort set det samme, med samme resultat.

--
Allan

Fra : Rander

Dato : 14-11-01 17:47

Wed, 14 Nov 2001 13:32:18 +0100 brugte Henrik Bank 14 linier på at fortælle
dette til dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
>bliver genereret.
>Hvis nogen kender til et bedre alternativ hører jeg meget gerne fra Jer.

Drop HTML'en - det hører IKKE hjemme i emails!

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Forskerne har opdaget at chokolade får hjernen til at reagere på samme måde som
marijuana. Forskerne har tilmed opdaget andre ligheder mellem de to ting. Men de
kan ikke komme i tanke om, hvad det er. (Matt Lauer)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-11-01 21:23

Wed, 14 Nov 2001 17:46:47 +0100, skrev Rander
<ldNOSPAM@rander.dk>:

>Drop HTML'en - det hører IKKE hjemme i emails!

Jeg bryder mig heller ikke om html-mails, men hvis afsender og
modtager er enige om at bruge html i mails, så kan jeg ikke se,
at der er noget i vejen for at bruge det.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft