Program til at holde styr på cd'erne
Fra : M. Thostrup

Dato : 14-11-01 13:08

Erder nogen der kender et program eller en database hvor man kan loade alle
sine cd'er ind og så søge i dem på et senere tidspunkt?

Jeg har en masse cd'er med små patches og en masse musik cd'er, jeg ville så
gerne hav en database hvor jeg kan søge efter et bestemt patch, eller et
specielt musik nummer, og så kunne jeg få et svar på hvilken cd mit søgeord
befandt sig.

På forhånd tak

M. Thostrup

Fra : jan.joergensen

Dato : 08-12-01 15:01

Jeg har set at der er en del gratis databaser m.v. på denne adresse :
http://www.swb.dk/red/swreg.htm

Måske kan du finde det du mangler der.