køb ram nu ???
Fra : Lene

Dato : 14-11-01 01:57

Jeg har en pentium3 , 1 ghz med 128 sd ram 133 Siemens. Der er kun to
pladser til ram, så jeg skyndte mig i dag at bestille 512 ApAcer SD RAM (
pc 133) til 695,kr.
Håber nu på at de kan arbejde sammen ?
Hvor kan jeg følge med i rampriserne ?
venlig hilsen Lene

Fra : Peter Jensen

Dato : 14-11-01 02:47

Kig på www.edbpriser.dk

Fra : ServicePACK

Dato : 14-11-01 13:30

Er du sikker på at dit bundkort kan klarer 512MB klodser?

Steffen

Fra : Lene

Dato : 15-11-01 01:09

"ServicePACK" <steffen.pedersen@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Er du sikker på at dit bundkort kan klarer 512MB klodser?
Ja , jeg ringede til Medions Hotline, og fik en teknikker i røret med det
samme ( Ellers plejer man bare at blive ringet senere)Feksp. TDC`hotline.
Men her blev bekræftiget, at min maskine understøttede 512 ramklodser , i
øvrigt maks arbejdslager 1 GB)