Hvilken HDD
Fra : Michael Thomsen

Dato : 13-11-01 23:22

Hej

Jeg står og skal købe en ny Harddisk..

60Gb.. Spørgsmålet er så bare.. hvilken??

IBM 60GXP 60gb 7200RPM ATA100
Quantum 60Gb 7200RPM ATA133
Seagate IV 60gb 7200RPM ATA100

Jeg har ATA100 Controller indbygget i mit bundkort.

Jeg vil gerne have jeres mening. og evt nogen reviews..

Mvh Michael Thomsen
P4 1.7GHz
Asus P4B
256Mb. SD-Ram
Geforce 2 DDR 32Mb.

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 15-11-01 22:25

Seagate! Jeg har en IBM Deskstar 60GXP 40 GB og en Seagate Barracuda IV 60
GB og synes, Seagaten er bedst. Det flydende ophæng gør, at den næsten ikke
afgiver støj. GXP-serierne har en fejl-% på ca. 1 - det synes jeg er højt!