Visual Basic fejl under Win XP Pro UK
Fra : JSB

Dato : 13-11-01 23:02

Jeg får efter en installation af MS Office XP Pro DK ovenpå Win XP Pro UK en
sær fejl, når jeg skal lukke Word ned (en gang imellem også ved start af
programmet).

Der kommer en fejlmedddelse, der relaterer til et eller andet MS Visual
Basic:
"Compile error in hidden module: AutoExec"

Hvad er det for en fejl?
Det pudsige er, at fejlen kun optræder ved login med den ene af de oprettede
bruger.
Har nogen et godt råd?

Jesper

Fra : JSB

Dato : 13-11-01 23:40

Jeg har lige vedlagt den hjælpetekst, man kan få vist, når man trykker på
Hjælp i pop-up vinduet:
"Compile error in hidden module: <module name>
A protected module can't be displayed. This error has the following cause
and solution:
There is a compilation error in the code of the specified module, but it
can't be displayed because the project is protected.
Unprotect the project, and then run the code again to view the error.
For additional information, select the item in question and press F1(in
Windows) or HELP (on the Macintosh)."

Jesper