|
| rep af pc Fra : hpapp | Vist : 1405 gange 200 point Dato : 23-12-06 08:48 |
|
indleverede en pc til rep den gik helt i sort, hartware fejl, hos bilka i viborg d. 4/12 de sendte de videre d 5/12 til rep. har købt den i den pågældede forretning d 27/7 2006 har rykket i forretningen d 21/12 de ved ikke hvornår der sker noget .hvor lang tid må der gå.
hp
| |
| Accepteret svar Fra : Guild | Modtaget 200 point Dato : 23-12-06 11:02 |
|
Hej hpapp
Afhængig af mærket benytter Bilka flere forskellige værksteder, som er valgt af producenten. For tiden er der en reparationstid på 4-6 uger.
/PG (som arbejder i denne rep-verden)
| |
| Kommentar Fra : Brommi |
Dato : 23-12-06 20:26 |
|
Du skal forvente 2-4ugers rep tid.
Det er ikke sikkert at de har reservedele til computeren, derfor kan reperations tiden sagtens blive ret lang. surt men ikke desto mindre er det meget normalt.. (sider selv som reperatør på et lign værksted)
->Brommi
| |
| Godkendelse af svar Fra : hpapp |
Dato : 24-12-06 09:21 |
| | |
| Kommentar Fra : vimalaE |
Dato : 13-12-07 23:47 |
|
hehe
Ka ik la vær med at komme med en kommentar her. Jeg indleverede min pc til reparation i marts 07. De syltede den i 6 uger. Jeg henter den så og bliver bildt ind, de har lavet den. Det har de ik! Jeg ringer og kommer ind med den igen, men må gå med uforettet sag, da jeg nægter at udfylde en forsikringsseddel, som jeg i øvrigt har med mig, fuldkommen magen til og sir, at så må de selv udfylde den. De vil ikke modtage pc. Ringer igen igen - der går lang tid. Pc bliver så indleveret igen. Jeg har da kørt til forretning 5 x nu. Der går lang tid,1 md. Jeg hører intet. Kontakter dem, det tar et par uger, før jeg får kontakt. Får så email. får ikke svar. Skriver til diverse chefter på mail, der end ik gider svare mig, ej heller træffes, når jeg ringer. Sluttelig får jeg oplyst ved et af mine utallige opringninger, at de har skrottet den, da den nu pludselig er kaput! HardDisk er væk! Jeg er ikke blevet varskoet. Ret ny brænder er smidt ud!. De vil så på min opfordring erstatte med ny pc og skærm. Jeg får noget uden lyd, og i meget sølle kvalitet. SÅ BLIVER JEG GAL. Skriver MEGET VREDT og langt brev til en eller anden chef. Har journalist på hold. Kontaktet forbrugerådet og så får de kolde tæer. Nu har jeg haft pc i 2 uger. Mangler stadig en god lyd (de skal byttes). Aldrig har jeg oplevet så dårlig langvarig service og dårlig kommunikation internt og jeg var ALT for tålmodig. Så... vent ikke for længe. Jeg er enig i 4-6 uger max og herefter må du kridte op. Desuden har de måske en service med at låne dig en pc i mellemtiden? Det havde dette her store salgsapparat, men de tilbød det bare aldrig.
Held og lykke med reparationen.
vh E
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|