|
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 22-12-02 16:46 |
|
Hej Birgitta
Kandu har ind imellem problemer med mail-serveren.
Det kan du ikke gøre noget ved - men det kan kandu
forhåbentlig.
Så jeg vil foreslå, at du sender en mail til kandu om problemet. Så bliver de
gjort opmærksom på det, og min erfaring er, at man altid får et både hurtigt
og venligt svar.
De bedste hilsner
Rellom
| |
| Kommentar Fra : ram2 |
Dato : 22-12-02 17:08 |
|
Det er da rart at se, at der er andre end mig der bliver "mailbombet" - Ikke fordi det bliver bedre at være 2, men så ved jeg da, at det ikke er mit udstyr, der er noget i vejen med.
Jeg har d.d. modtaget 229 mails fra Kandu. De fleste af dem kom parvis ens, og mange af dem var temmlig gamle. Alderen kan selvfølgelig være fordi DK.news er langsomme til at opdatere.
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 22-12-02 17:17 |
| | |
| Kommentar Fra : ram2 |
Dato : 22-12-02 17:22 |
|
Ja grin du bare Rellom - Det er mig der skal løbe dem igennem.
Ram2
| |
| Kommentar Fra : Bjarne_H |
Dato : 22-12-02 17:42 |
|
Det sker også ind i mellem, at jeg modtager de samme mails flere gange; men jeg tror ikke at fejlen er hos Kandu i mit tilfælde. Men derimod mener jeg snarere, at det er hos Internetudbyderen man skal prøve at rette henvendelse til, fordi de gange jeg har modtaget mails dobbelt, viste det sig også, at jeg modtog mails dobbelt fra andre end Kandu.
Fejlen skyldes måske nok mest knas / støj på ens forbindelse, idet når mails sendes fra ens udbyder sendes der en automatisk kvittering retur til udbyderen når mails er modtaget, hvis der er støj / knas / afbrydelser på linien sender udbyderen mails igen!
Løsningen kan således også være at få en hurtigere og mere stabil forbindelse!
Mvh
Bjarne
| |
| Kommentar Fra : Bjarne_H |
Dato : 22-12-02 17:51 |
|
Ja det ville være herligt at kunne afmelde e-mails der omhandler kommentarer eller svar fra bestemte personer!
Ingen nævnt - ingen glemt!
Mvh
Bjarne
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 22-12-02 19:11 |
|
Latter og intelligens står nu på ingen måde i modsætning til hinanden, kære Zonker.
Tværtimod synes jeg, at dit formodede svar er rigtig sjovt - netop fordi jeg bruger
indersiden af hovedet.
Men okay, det skal selvfølgelig ikke være pjat det hele, så:
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 23-12-02 19:39 |
|
Hej Birgitta
Du klikker bare på "Accepter som svar" til højre over den kommentar, du vil acceptere.
Så bliver det formodede svar automatisk afvist.
De bedste hilsner
Rellom
| |
| Kommentar Fra : ram2 |
Dato : 23-12-02 20:15 |
|
Hej Birgitta.
Nu skal du altså være sød. Jeg er enig med dig i, at det er møg irriterende med alle disse mails, men det eneste _du_ kan gøre er, som zonker ganske rigtigt siger, at du afmelder dine abonneringer på så mange grupper. Det er ikke en tilfredsstillende løsning, men det kræver vist, at Kandu gør noget før det kan laves anderledes.
| |
| Accepteret svar Fra : Bjarne_H | Modtaget 120 point Dato : 24-12-02 17:50 |
|
Hej igen Birgitta!
Noget tyder på, at du har en meget dårlig forbindelse! Prøv evtr. lige når du ikke bruger telefonen så at løfte røret og høre om der er støj og knas på linien, hvis der er der så prøv at fejlmeld linien. Det kan muligvis være årsagen!
Ellers kan det måske også være din modem-opsætning, der ikke er helt korrekt, du kan evt. prøve at tjekke via:
http://kundeservice.tdconline.dk/selvbetjening/artikel.php?index_id=31
En løsning der er mere driftsikker end almindeligt modem er "idsl" og det er noget billigere end bredbånd men mere driftsikker og hurtigere end almindeligt modem.
Mvh
Bjarne
og god jul til alle - julebordet venter - så foreløbig tak for i dag!
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 25-12-02 01:32 |
|
Hej igen Birgitta
Har du prøvet at skrive til kandu?
Ellers kan du gøre det her: mailto:service@kandu.dk
Også jeg får ind imellem min post fra kandu med stærk forsinkelse. Men de øvrige
problemer, du nævner, har jeg ikke. Og min post alle andre steder fra modtager
jeg punktligt.
Så jeg tvivler på, at det kan forklares med en dårlig forbindelse.
De bedste hilsner
Rellom
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 25-12-02 01:35 |
| | |
| Kommentar Fra : Bjarne_H |
Dato : 25-12-02 02:50 |
|
Til Rellom m.fl.!
Det med den dårlige forbindelse, har ikke noget at gøre med manglende mails fra Kandu; men har efter min mening noget at gøre med at man modtager den samme mails flere gange!
Jeg oplever også forsinkelser m.m. ved modtagelse af mails fra Kandu; men at man modtager den samme mails flere gange har noget at gøre med en eventuel dårlig forbindelse og ens Internetudbyder.
Du kan konstatere dette ved at afbryde din PC midt under modtagelse af mails ved at lukke programmet eller afbryde din Internetfobindelse. Når man så starter mailprogrammet op igen vil man med stor sandsynlighed konstatere, at man får netop modtagene mails en gang mere - sådan er det hos mig!
Mvh
Bjarne
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 25-12-02 15:55 |
|
Hej Bjarne
Når jeg taler om "gamle mails", mener jeg mails, som ankommer efter at jeg har været inde på
kandu og læst de pågældende tråde. Jeg har aldrig været ude for at modtage den samme
mail to gange.
Så hvis det er dèt, Birgitta mener - ja, så er det højst sandsynligt dig, der har ret.
De bedste hilsner - og godt nytår
Rellom
| |
| Kommentar Fra : Bjarne_H |
Dato : 25-12-02 20:49 |
|
Hej Birgitta!
Selv tak ja , så må vi håbe på, at det hjælper!
Også fortsat god jul til dig og øvrige samt selvfølgelig også et godt nytår!
Mvh
Bjarne
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|