|
| Excel -Overskrifter ved udskr. Fra : moltov | Vist : 609 gange 50 point Dato : 22-05-06 14:45 |
|
Hej Alle
Kan jeg ikke lave det således i Excel, at jeg udpeger enkelte celler til at være overskrifter i et skema (Som man kan med Word) og når der så bliver lavet nye sider, så kommer overskriften automatisk med.?
Moltov
| |
|
Du kan lave sidehoved/fod i Excell.
Jeg skal lige checke det af, så vender jeg tilbage.
Hanne
| |
|
Jeps!
I Vis ligesom i Word.
Det ser bare lidt anderledes ud i Excel.
Jeg tror, du kan se, hvad du skal gøre, når du står derinde.
Hanne
| |
|
Jeg sidder lige og funderer over det med skemaet, som i Word.
Det handler jo slet ikke om Sidehoved/fod, men om selv skemaet.
Ind at rode i Excel igen, moster
| |
| Godkendelse af svar Fra : moltov |
Dato : 22-05-06 15:48 |
|
Ja sku!
Tak for svaret. Det virker..Og tak for hjælpen Camillasmoster.
VH
Moltov
| |
|
Ja, nu siger du hjælp, ikk'?
Men alligevel, velbekomme
Hanne
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|