|
| Mit spørgmål er forsvundet Fra : molokyle | Vist : 764 gange 50 point Dato : 26-01-06 17:26 |
|
...eller rettere ...det dukkede aldrig op. Det var et laaangt et i kategorien : Andre interesser.
Jeg skrev og skrev og skrev... afsatte point og trykkede [Send]
Jeg blev logget af og pist væk var mit spørgsmål.
Andre der har prøvet det samme?
..eller : Ska' vi nu til dét igen?
Hvis der er nogen der har tænkt at spørge om det kostede noget? Næeh... ingen point eller noget, de blevt ikke trukket, men en fandens masse tid
</MOLOKYLE>
| |
| Kommentar Fra : molokyle |
Dato : 26-01-06 17:30 |
| | |
| Kommentar Fra : molokyle |
Dato : 26-01-06 17:33 |
|
Jeg loggede ikke af golhouse: Jeg BLEV logget af ...og sat af på forsiden.
</MOLOKYLE>
| |
| Accepteret svar Fra : Jernladyen | Modtaget 60 point Dato : 26-01-06 17:36 |
|
Tjah, jeg er måske en mistænksom natur, men jeg kopierer stadig det jeg skal sende, inden jeg trykker send. Godt nok har kandu forbedret sig enormt, men der er stadig en del fejl.
Jeg har ikke prøvet at miste et spørgsmål, men jeg har prøvet at miste kommentarer. Men dem havde jeg jo så kopieret i forvejen, så jeg lige kunne sætte dem ind igen, og så var der ikke mere vrøvl med dem.
Hilsen Jette
| |
| Kommentar Fra : vil.du |
Dato : 26-01-06 17:42 |
|
Jeg kan i hvert fald sige at jeg er begyndt, igen, at kopiere skriverierne, før jeg trykker på 'send'.
Den er osse blevet mere langsom nu, end den var i starten.
Så ja...måske skal vi til det igen
Men - undgå det uundgåelige og husk at kopiere før du trykker 'send'
Dorthe.
| |
| Kommentar Fra : tedd |
Dato : 26-01-06 17:43 |
| | |
| Kommentar Fra : molokyle |
Dato : 26-01-06 17:50 |
|
I et andet spørgmål har jeg netop fået beskeden:
Citat Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.
Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>
Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration> |
..så noget er altså galt
</MOLOKYLE>
| |
| Kommentar Fra : Birgitta |
Dato : 26-01-06 18:26 |
|
Jeg har også et par gange fået "desværre sket en fejl.." meddelelser når jeg har siddet og skrevet indlæg. Men for det meste kan jeg klikke på "tilbage"-pilen, og så er min tekst blevet hængende i vinduet. Det gjorde den ikke i den gamle kandu. Da var "væk" lig med "Væk!".
--Når jeg så får min tekst tilbage, så tager jeg lige en kopi inden jeg sender igen, ---og tit så lykkes det såmænd fint anden gang...
| |
| Kommentar Fra : emesen |
Dato : 26-01-06 19:00 |
|
Molo - det er den nye stævekåntrol kandu har indført.
Hvis der er mere end 90 % stævefail ...........................ryger indlæget ud.
Ps. Der mangler den lille røde gele-firkant på Tedd's kager.
Heldigvis hjalp det da jeg vaskede skærmen.
| |
|
Ja, det er da surt at miste en ordentlig smøre. Især de dage, tastaturet hele tiden skriver forkert.
Bortset fra det, så synes jeg også, at kandu begynder at ligne sig selv fra "gamle dage"
Hilsen Jette
| |
| Kommentar Fra : tedd |
Dato : 27-01-06 03:16 |
| | |
|
Næh, ikke hvsi/når det bare er, når de opdaterer. Men jeg tror ikke på, at de opdaterer så tit som det ikke virker. Det er sket mange gange i løbet af den sidse uge, at siden har været nede eller at "der er sket en fejl".
Hilsen Jette
| |
|
Ja, det kan det Tedd. Men ikke når man får at vide, at der er sket en fejl. Og når der kommer en "Error", så er det når kandu er nede. Det er da sket et par gange i de sidste par uger. Men mest den med fejlen. Når kandu ikke virker, prøver jeg en anden side for at være sikker på, at det ikke er min forbindelse, der kikser. Men hver gang har det været kandu. Underligt nok, for inden de satte hastighede op til det dobbelte på Arrownet, så var det meget tit, den ikke virkede. Nu virker den altid.
Hilsen Jette
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|