|
| Word Fra : Yssil | Vist : 732 gange 50 point Dato : 05-12-05 14:08 |
|
Når jeg laver lister over forskellige emner i et worddokument, er der så en måde jeg kan få Word til selv at opstille dem i alfabetisk orden?
| |
| Kommentar Fra : wium |
Dato : 05-12-05 14:19 |
|
Marker den liste eller tabel, du vil sortere.
Klik på Sorter i menuen Tabel.
Marker de sorteringsindstillinger, du ønsker.
Hvis du vil have hjælp til en indstilling, skal du klikke på spørgsmålstegnet og derefter klikke på indstillingen.
| |
| Kommentar Fra : zakia1964 |
Dato : 05-12-05 14:38 |
|
Hej Yssil!
For at kunne sortere alfabetisk er de vigtigt at dine lister er lavet i en tabel.
| |
| Kommentar Fra : Yssil |
Dato : 06-12-05 12:39 |
|
Mange tak for svarene. Jeg kan bare desværre ikke rigtig få det til at fungere......synes ikke jeg får muligheden få at vælge en indstillingen der sorterer alfabetisk. Jeg er nu heller ikke så god; men vil "lege" lidt videre med det, så måske det lykkes:)
| |
| Accepteret svar Fra : wium | Modtaget 50 point Dato : 06-12-05 12:45 |
|
Så prøver jeg igen.
Skriv en række navne som:
Peter
Anders
Ole
Jens
under hinanden og med et linieskift i mllem navnene. Marker dem alle, så de fremtræder sorte.
Gå op i tabellen og tryk på sorter. Så bliver de sorteret i den rækkefølge du ønsker.
Wium
| |
| Kommentar Fra : Yssil |
Dato : 06-12-05 14:37 |
|
Ok, tak skal du have, så lykkes det!!!!!!!!
| |
| Godkendelse af svar Fra : Yssil |
Dato : 06-12-05 14:39 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|