|
| Kommentar Fra : peet49 |
Dato : 17-11-05 12:34 |
| | |
| Kommentar Fra : rosekamp |
Dato : 17-11-05 13:09 |
|
Det virker satdig ikke når jeg trykker på et link fra en e-mail (links virker godt nok på nettet)
Hvad er det nøjagtig jeg skal gøre siger du?
| |
| Kommentar Fra : rosekamp |
Dato : 17-11-05 16:41 |
| | |
| Kommentar Fra : Brommi |
Dato : 17-11-05 17:05 |
|
At den står/stod på auto betyder at den selv finder ud af om den skal køre 10 eller 100mbit.. eller half/full duplex. Forstår ikke hvorfor han siger du skal sætte den ned på 10mbit. det tvivler jeg på vil hjælpe. for at være mere præsis. så er 10BaseT = 10mbit half duplex..
Jeg tror at det er din driver til netkortet der ikke er god, det har jeg ofte set med SiS chipset. Derfor skal du prøve at hente en ny driver fra SiS af.. linket dertil er her. http://www.sis.com/download/agreement.php?id=153181
Hvis det ikke hjælper så prøv at hente den nyeste chipset update til dit bundkort.
Hvis det heller ikke gør nogen forskel. så prøv med et andet netkort. de koster ikke alverden. og du kender måske nogen der har et liggende? Håber det kan hjælpe dig lidt i den rigtige vej
->Brommi
| |
| Kommentar Fra : rosekamp |
Dato : 17-11-05 17:20 |
|
Ok. Det forstod jeg så ikke noget af. Det er et problem der lige er opstået idag - det med linkene der ikke virker. Min pc er ikke ret gammel så jeg agter ikke allerede at skifte noget ud på den som indtil idag har virket upåklageligt. Jeg stiller den tilbage på auto igen og ser, hvad der sker.
Ham supporteren ville også have at jeg installerede Mozilla Firefox i stedet for IE og nu kan jeg ikke slippe af med lor... igen.
| |
| Kommentar Fra : rosekamp |
Dato : 18-11-05 12:04 |
|
Men peet49> Jeg kan jo heller ikke rigtig regne ud hvad du mener når du skriver: "Det er registreringsdatabasen, man skal fixe."
Hvor, hvordan, hvorfor?
Tedd> Ja, jeg blev også lidt paf skal jeg da ærligt indrømme. Lige så snart jeg kan komme af sted med det så opsiger jeg også mit abonnement. Nogle udbydere har simpelthen en for ringe service. (hvis ikke den da helt mangler). Det er bare en jungle at finde ud af, hvad man så skal vælge.
| |
| Kommentar Fra : tedd |
Dato : 18-11-05 18:40 |
|
Nu er det jo osse dit ansvar!! Hvis internetforbindelse virker kan man jo ikke begynde at spørge dem om alt andet support! De er jo kun gearet til det de burde kunne! Problemet er at de ikke kan det de burde! Hvis du har winxp og spørger om hvordan du kobler op så skal de jo svare på det istedet for at bede folk om at instllere firefox eller mozila!
Og Peet det er ikke personligt! Jeg har set andre steder du godt kan svare! Men du har kommet med forslag i den her tråd som Java eller geninstaller IE eller din sidste med registeringsdatabasen! Er du ude på at hjælpe folk eller håber du på at folk acceptere dine forslag? Du har bare spammet uden at komme med nogle løsninger for intet du har kommet med kan løse problemet! Så tænk før du skriver dine indlæg lige som så mange andre her på Kandu! Nogle folk der skriver spørgsmål herinde følger jo kommentarerene slavisk og dermed skaber større problemer for dem selv hvis kommentaren er forkert!
| |
| Kommentar Fra : peet49 |
Dato : 18-11-05 19:29 |
|
Nu sker der jo, at en forkert kommentar engang imellem smutter i det forkerte spørgsmål. Det er somme tider svært, når trådene bliver rigtigt lange og man er i måske for mange spørgsmål på en gang, og særlig når man er selvstændig og ikke altid har den fornødne tid, når spørgsmålet forlanger det. Håber på point, det ved jeg nu ikke, nu kan man ikke vælge fra her, som på eksperten, men der smed jeg på grund af (et og andet) næsten 100000 point efter en coadmin, og slettede min bruger, den har jeg så oprettet igen, men da stadig ikke for pointenes skyld - de følger med.
| |
| Kommentar Fra : peet49 |
Dato : 18-11-05 19:33 |
|
Min fejl er nok, at jeg tænker og skriver anderledes end mange andre, da jeg har et langt liv bag mig som selvstændig (som jeg stadig er) Jeg er vant til, at handle og ikke skrive.
En del brugere (også superbrugere) fra forskellige forum kommer trods alt her på værkstedet, når deres skidt ikke vil makker ret.
| |
| Kommentar Fra : rosekamp |
Dato : 18-11-05 20:29 |
|
Tedd> Problemet jeg snakkede med supporteren om, var at forbindelsen ikke havde den rigtige hastighed. Han bad mig så installere Mozilla fordi han mente den var bedre end IE, da den åbenbart ikke tillader spyware kommer ind på ens pc. Jeg gik ud fra, han vidste hvad han snakkede om. Det løste bare ikke problemet. Selvfølgelig er det mit eget ansvar, hvad jeg gør med min pc, men jeg går så sandelig da ud fra at en teknisk supporter fra min udbyder ved, hvad han lokker folk ud i. Det med linkene kom først til bagefter, så det spurgte jeg ham ikke om. Det var desuden ham der ringede mig op (efter en kollega havde e-mailet ham om problemet), så han burde lige nøjagtig vide, hvad han snakker om, ik?
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|