/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Jura
#NavnPoint
RyeJensen 11840
Nordsted1 11095
dova 10393
refi 7375
ans 6906
BjarneD 5596
Oldboston 4933
Paulus1 3538
themis 2862
10  jakjoe 2566
Kundekontakt
Fra : dreyer
Vist : 565 gange
100 point
Dato : 02-09-05 17:44

Jeg har fået Tele2 som Internet-udbyder, efter at være flyttet over fra Tiscali, da Tele2 købte dennes Internet-afdeling.
I den forbindelse har jeg forsøgt at opgradere min ADSL-linje. Nu er der gået over en måned siden jeg første gang gjorde Tele2 opmærksom på, at jeg gerne ville opgradere, og siden da er der sket absolut intet. Jeg har både skrevet og ringet for at få skub i tingene. Når jeg skriver er der tilsyneladende ingen der så meget som læser posten, og endnu færre svar.
Når jeg ringer skal jeg vente i 15-20 min. på at komme igennem, og de par gange jeg har fået fat i nogen i den anden ende er jeg blevet lovet at de nok sku' rykke den pågældende afdeling. Det synes at være tom snak, for min linje er ikke blevet opgraderet.

Kan det virkelig være lovligt at have så ringe service? Hvad kan jeg gøre for at få skred i tingene?

Hilsen
Dreyer

 
 
Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 110 point
Dato : 02-09-05 17:56

Skriv et brev til DR-Kontant, du kan finde deres email på DR's hjemmeside. Der er desværre ikke en lov der forbyder dårlig service, men som set mange gange tidligere er de meget følsomme overfor dårlig PR. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : RyeJensen


Dato : 02-09-05 17:59

Ja, der er ingne lovkrav om kundeservice, omend det måske var værd at overveje.

Så det eneste du reelt kan gøre, for at straffe dem er, at flytte dit engagement til et andet firma.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen


Dato : 02-09-05 18:17

Ja Rye, det var selvf. også en mulighed. Men de har squ ærligt talt fortjent noget dårlig PR først.

Godkendelse af svar
Fra : dreyer


Dato : 02-09-05 18:17

Tak for svaret arne.jakobsen.
                        

Kommentar
Fra : arne.jakobsen


Dato : 02-09-05 18:20

Helt fint dreyer, men husk som RyeJensen skriver at det nemmeste er at finde et andet firma. Det er heller ikke uden personlige omkostninger, måske at skulle deltage i DR-Kontant. Men som sagt synes jeg squ de fortjener noget dårlig PR.

Kommentar
Fra : Luke2000


Dato : 02-09-05 19:48

ja arne jakobsen for hver gang man møder lidt dårlig servic skal media involveres for alle i hele danmark er interesseret i det

Kommentar
Fra : dreyer


Dato : 03-09-05 12:21

Hej! De har jo allerede her fået dårlig PR, og jeg er da vist langtfra den eneste der har klaget over dem gennem tiden. TDC og CyberCity synes at være de eneste der undgår de store klager. Førstnævnte er vist dyrere (eller er de stadig det?), men jeg kan da ikke lade være med at tænke på, at de muligvis ku' ha' en finger med i spillet når det går så dårligt for de andre, da det jo er dem der sidder på kablerne. Jeg finder det i hvert fald stærkt betænkeligt den måde det bliver kørt på, men det er så bare min personlige mening.

Hilsen
Dreyer


Kommentar
Fra : Klumme


Dato : 05-09-05 11:12

dreyer

DU spurgte: "Kan det virkelig være lovligt at have så ringe service? Hvad kan jeg gøre for at få skred i tingene?

Du bestemmer jo hvem der skal ha point, men du valgte forunderligt nok at gi dem til Kandunarren arne jakobsen, som ikke svarede fyldestgørende på dit spørgsmål, hvor imod Rye Jensens svar:
Citat
"Ja, der er ingne lovkrav om kundeservice, omend det måske var værd at overveje.
Så det eneste du reelt kan gøre, for at straffe dem er, at flytte dit engagement til et andet firma."

var et fyldestgørende svar.

På den måde platter psykopaten AJ sig igennem Kandu og praler bagefter hvor god en Kanduer han er, og hvor klog han er.


Kommentar
Fra : arne.jakobsen


Dato : 05-09-05 22:51

Klumme -> Din præmieidiot. Hvorfor tror du at Rye Jensen skrev "Ja"? Det var en respons på min kommentar hvor jeg netop havde skrevet at der INGEN lovkrav er om kundeservice. Så Rye's "fyldestgørende svar" var bare en anerkendelse af, at mit svar var korrekt.

Kommentar
Fra : Klumme


Dato : 05-09-05 23:01

Nå for søren... Så har jeg gjort dig uret. Jamen det skulle da ske en dag, når jeg har ret så mange andre gange.

Det må du dælme undskylde.... LOOOL

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste