/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18709
refi 14474
Klaudi 9389
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
webnoob 4919
Benjamin... 4870
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Hvordan samle mailadresser i Outlook?
Fra : SubZero69
Vist : 554 gange
50 point
Dato : 30-08-05 18:15

Jeg bruger Outlook 2003, og jeg har forskellige grupper, som jeg gerne vil sætte sammen. Altså f.eks. hvis jeg gerne vil samle alle venner under en, så vil jeg bare kunne indtaste alle mailadresserne en gang, og så næste gang, at jeg skal sende en mail til alle venner, så skriver jeg bare "venner" i adressefeltet. Kan det ikke lade sig gøre???



//sub

 
 
Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 60 point
Dato : 30-08-05 18:27

Ja, flere muligheder

Den mest enkelte til det du efterlyser:

Åben outlook

vælg "kontaktpersoner"

Højreklik ude i feltet mellem kontaktpersoner

I stedet for "ny kontaktperson" vælger du "ny distributionsliste"

Brug "vælg medlemmer" til at tilføje dem, du vil have med

Navngiv listen (f.eks. venner)

Næste gang du laver en mail og trykker "til", vælger du distributionslisten.

Let og enkelt

Godkendelse af svar
Fra : SubZero69


Dato : 30-08-05 19:32

Tak for svaret erling_l.
                        

Kommentar
Fra : erling_l


Dato : 30-08-05 19:49

velbekomme

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408924
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste