|
| Kommentar Fra : jakjoe |
Dato : 12-11-04 23:21 |
| | |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 12-11-04 23:47 |
|
Få TDC hotline til at sørge for at du får en anden forbindelse på centralen. Det kan gøres og du skal ikke lade dig affærdige af den første den bedste supporter.
Jeg har selv prøvet det da jeg havde samme problemer, dog ikke i forbindelse med opgradering, men efter nedbrud kunne min forbindelse ikke køre med mere end 64 kbit og det blev fikset ved at jeg fik en andem forbindelse på selve centralen.
Du kan teste FTP hastighed hos TDC med denne opsætning (hvis du har et FTP program):
Vært: ftptest1.tele.dk
Brugernavn: anonymous
PW: din tdc mail adresse
Servermappe: pub
| |
| Kommentar Fra : jakjoe |
Dato : 13-11-04 00:18 |
| | |
| Kommentar Fra : jakjoe |
Dato : 13-11-04 00:39 |
|
Bjarne...jeg skriver ikke ar det er ligegyldigt om TDC klarer problemet !!
Det er ligegyldigt HVORDAN det klares... og det er en forskel
En fejlmelding af manglende hastighed er da en relevant fejlmelding...det er ikke via support, men direkte til fejlkontoret.
Skabte det lidt klarhed ?
mvh
jakjoe
| |
| Kommentar Fra : severino |
Dato : 13-11-04 22:35 |
|
Her i den fugtige tid, kan der nemt forkomme forstyrelser på ADSL og for den sags skyld telefonlinien. Der kan nemt være en utæthed på linien hvor fugtighed kan trænge ind.
Natyrligvis spiller afstanden også en stor rolle.
Jeg bor 1½ km fra centralen, hvor jeg er tilsluttet. Min gamle vægdåse var ikke særlig tæt, så der var trukket vand ind i kablet, og det hele kørte ad HT. - TDC var ude for at se på tingene, og måtte kappe over en ½ mete af kablet, og lave en splejsning nede i jorden.
Nu er både telefon og nettet på toppen.
Så hvis telefonfolkene i dit område "gider" og har det nødvendige udstyr med, så kan de nemt finde fejlen, hvis det er en utæthed i kablet. De kan også måle hvor hurtig en hastighed "din" forbindelse ind til centralen kan klare.
| |
| Kommentar Fra : t_seberg |
Dato : 15-11-04 17:32 |
|
Du rammer den lige på sømmet med fugt - har selv oplevet det.
Det eneste du skal være opmærksom på at der er forskel på om de snakke om Dæmpning på linien eller støj.
Dæmpning er der der komme med afstand fra centralen, støj er dårlig kvalitet = klag over det !!
Og nej de første par stykker - kunne ville ikke gøre noget - "sådan er det bare" og det blev være så det også skrattede i telefonen.
Efter at have pillet alle telefoner fra alle stik, lykkedes det at få fat i en dame fra min mobil - "jammen man kan jo måle der er støj på linien, så det skal vi kigge på" - dagen efter kom en tekniker og ordnede telefonen hvorefter adsl'en kørte som en drøm.
Det kan godt være de er mere villige til at checke din telefon en din adsl - det er jo 2 forskellige afdelinger.
| |
| Kommentar Fra : jysch |
Dato : 02-03-05 21:55 |
|
Sidste nyt:
Var inde på TDC's hjemmeside og spurgte om, hvad de kunne tilbyde mig og nogle dage efter blev jeg ringet op af en dame fra TDC - og efter lidt snak, ville hun prøve at bestille en opgradering på en anden måde? - fandt ikke lige ud af hvordan Har desværre ikke hørt mere.
| |
| Godkendelse af svar Fra : jysch |
Dato : 30-09-05 12:35 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|