Jeg går ud fra, at det er den model der ligner en "rigtig" motorcykel bare i ministørrelse.
Det er svært at sige noget om hvorvidt prisen er rigtig.
Umiddelbart lyder det billigt, men det kan jo ske at være en "skodmaskine" der er misholdt. Det kan du bedst selv vurdere når du ser den.
24000 km er temmelig meget til sådan en knallertmotor, men hvis den ellers er kørt pænt, kan det næsten kun være slitage ved stempelring m.m der måske kan blive et problem.
Hvad skal du så kigge efter.
Ja du har jo fået at vide, at udstødning og fordæk trænger til at blive skiftet, tænk også på hvad det vil koste.
Rust: Kig efter rust på stellet, at der ikke er gennemtæret nogen steder. Trænger kæde/tandhjul til at blive skiftet og Tjek om bremser, lygter tændingslås o.s.v. virker som det skal. Og at motoren ikke ser ud til at være utæt ved pakninger. Selvfølgelig også, at den starter og kører ordentligt uden mislyde forskellige steder fra.
Se efter at stelnummeret ikke ser ud til at være fjernet eller rettet på, men det er nok ikke et problem hvis vedkommende har alle papirer.
Hvis det er en 30 km. knallert skal der ikke omregistreres noget, det er kun hvis det er en 45 model med nr. plade.
Men du skal jo selvfølgelig tegne en lovpligtig ansvarsforsikring. Det koster ca 700 om året.
mvh dova