|
| tun Fra : rocky_balboa | Vist : 707 gange 82 point Dato : 27-09-04 12:57 |
| | |
|
Master_DEE ok svar.
men kommer den til at larme sådan at alle kan høre den er tunet?
| |
|
både ja og nej... det kommer til at lyde som om at du har et hul i udstødningen. men det er lidt forskelligt fra knallert til knallert. det kan jo være at du er heldig. jeg tror at du kan finde et godt og dæmpende udstødning hos polini eller protuna. og du kan saktens tune den mere.. hehe.. men mere power = støj.
| |
|
men hvis den ikke skal larme meget hvad kan du så anbefale mig
| |
|
jeg har lige læst lidt om dit tun. da dette er puch maxi standart(det den er produceret med) vil jeg ikk mener at det er noget man lægger mærke til.
| |
| Kommentar Fra : Keldd |
Dato : 27-09-04 15:35 |
|
Nåda Jon,for fuld udblæsning i det lyriske hjørne.
Hilsen
Keldd.
| |
| Kommentar Fra : BOFFEL |
Dato : 27-09-04 15:45 |
|
det vil helt klart få din maxi til at køre stærke og det er helt individuelt hvad maxien køre!
Det er langt efter den stand din maxi er i og om du blander din benz perfekt og du skal nok regne med at hvis den er i fin stand og at du om dysser din kaburator ordentligt så vil den nok køre mellem 55 - 65!
men jeg vil foreslå at du sætter dette tun på i stedet for det fra thansen for det er det samme men har sparer du 601,-
http://www.kreidler-service.dk/ItemDetail.asp?VareID=7064&ItemStart=
og det vil nok få den til at rende 75-85 km/h
| |
|
men BOFFEL det jeg ville var at undgå larm og undgå politi
| |
| Kommentar Fra : BOFFEL |
Dato : 28-09-04 10:06 |
|
der sidder også en lydemper på enden af den tun udstødning der følger med! så den larmer rent faktisk mindre en den originale!
det er kund hvis de ser efter din udstødning at de kan se at den er tunet
| |
|
sat 40 mere på fordi i har været til meget hjælp men.
har hørt fra en ven at hvis man tager den ring eller hvad det nu er SIDDER ved Studs og Cylinder er det samme som en 3,5 HK tun
er det rigtig?
hvis nej hvad er forskellen
| |
| Kommentar Fra : rpje |
Dato : 30-09-04 17:01 |
|
lYD VED TUN.
Den får en dybere lyd fra indsugningen. Da der ikke er en plump i. Det er den der afsløre dig. Så hvis du skal dæmpe den skal de jo gøres uden at øge indsugnings modstanden.
Han mener plumben. Men det er ikke nok da forrøret ikke er 28 som på det Tun du henviser til.
Der er også en anden gering. Den stus der på maxien er en 12 mm, den er også mindre.
Så alt ialt er der mange små ting der er ændret.
MV.
Peter Jensen
| |
|
men hvis jeg køber større kaburator, tandhjul og højkomprimeret topstykke
og tog den der ring ud kan jeg så sætte den ring igen?
| |
|
når jeg ikke gider have det mere
| |
| Kommentar Fra : rpje |
Dato : 30-09-04 17:29 |
|
Jeg skal lige advare dig, plumpen er bøvlet at fjerne da den er presset i, udover det er der en låse ring I, der gør at det er svære at fjerne den. Det bedste er nok at købe en uden. Bøsningen er af hærdet stål. Kan monteres igen. Men hvem gider det, efter all den besvær.
MV.
Peter Jensen
| |
|
Tak for svaret Master_DEE.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|